...: Tattoo

neděle 6. října 2013

Tattoo

Dlouho jsem uvažovala nad tím, zdali si dát tetování, nebo ne. Zhruba v březnu, kdy moje milovaná sestřička byla na piercingu v tetovacím saloně, jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Mým prvotním cílem byla hvězda na rameni, ale když jsem se ptala tatéra, říkal, že to není moc hezký, že jsou lepší tři menší hvězdy a je to za stejnou cenu... Tak jsem si řekla, že to není špatný nápad a začala plánovat kdy na ně půjdu. Bohužel finanční prostředky mi neumožnily skočit do toho po hlavě... Až týden před mými narozeninami jsem se rozhodla, že do toho konečně půjdu, avšak jsem změnila názor na to, co si nechám vytetovat. První nový plán byl Music is my life, the lyrics are my story, ale neslo by to ten význam na vždy??? Možná jo, možná ne, proto jsem si nechala vytetovat něco jiného, co charakterizuje to, že je láska kolem nás všude ať už je jakákoliv, obklopuje nás celý život...


Sice moje vysněné tetování už mám, ale chtěla bych ještě jedno a to už poslední, zatím se mi nejvíc líbí křížek, který má právě Demi Lovato na fotce. Křížek symbolizuje víru a v dnešní době je dobré v něco věřit...



Na těchto dalších třech fotkách jsou tetování, která se mi líbí, která jsou decentní, jdou vidět, ale ne zase tolik...proto bych možná si dala místo křížku právě jedno z nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat