...: instapost - cerven/ june

sobota 4. července 2015

instapost - cerven/ june

Ahojky tak jak se máte? Já si momentálně valím šunky u bazénu a snažím se chytit bronz... to víte, nechci na dovolené vypadat jak sýr. :)

Jak jste asi zaznamenali, poslední dobou, ačkoliv jsou prázdniny, moc příspěvků nepřidávám, outfity jsou, ne že ne, ale místo foceni a blogu se snažím doběhnout čas a strávit Volné chvíle hlavně  s přáteli. A nebo také u vody ha :)

Vím, že je to trochu se zpožděním, ale připravila jsem si pro vás aspoň takové malé shrnutí mého června, co se událo, co jsem vyfotila, koupila, snědla (jsem dítě instagramu) atd...

Hi, how are you today? I´m at swimming pool and I´m  trying about new post - instapost. I hope, that you like it and you can see photos from IG, byt also from my phone ;) 

Good day guys. 

Červen 
 - měsíc plný zdravého i nezdravého jídla (které samozřejmně nefotím aby to vypadalo, že jim vlastně jen zdravě :D) 
- měsíc plný ovoce, hůrááá jahody, borůvky, třešně atd... 
-měsíc odměňování - viz salát v levo :3 za oborovky
-měsíc kdy jsme oprášila svoje "velké" zkušenosti s vařením a udělala těstovinový salát






  

Červen
-měsíc plný akcí (zábavy, diskotéky, house party, či akce v jednom se zonkou :D)
- měsíc plný fotek prázdných lahvííí :D, to 
-měsíc, kdy jsem byla po dlouhé době v Jihlavě navštívit spolužačku z vejšky a zapít to domácí limčou
-měsíc, kdy jsem se stále nenaučila fotit drinky xD













Červen
-měsíc oborovek - obázek níže :)
-první koupání
-výlet do zooo - dva borci :D
-cyklo výlet, jop 25 km ujeto! :) 
-vodnice a zkouška marockého tabáku, až tam poletíte, kupte mi nějaký :D
-selfie v mým nejoblíbenějších šatech
-poslední den června a zahájení beach volleyballu na "profi" úrovni - jak jinak)
-pejseeeek, prostě jsem si ho musela vyfotit, aneb fotky jen tak z nudy
-a Charlie, můj miláček stařičký











Žádné komentáře:

Okomentovat