...: Mé dny/ my days

úterý 16. července 2019

Mé dny/ my days

Když přichází mé dny, jsem nervózní z toho, že se opět blíží, přemýšlím nad tím, jak budu zabalená v černé aby náhodou někdo něco nepoznal. Cítím se nafouklá, břicho mám jak v několikátém měsíci těhotenství, vypouklé. Prsa mě bolí a všechny podprsenky i pyžama jsou mi strašně nepohodlné. Cítím se škaredá, začínají se mi na tváři objevovat krátery jeden vedle druhého a hlavu si lámu co s tím. Mám chutě, ale neskutečný. Jsem schopna sníst kvalitní zdravé a vyvážené jídlo, nacpat do sebe čokoládu a vzápětí na to, kedlubnu, či klidně i kyselou okurku, splácám doslova vše a vůbec nemám blbý pocit, že bych snědla o čtvereček čokolády víc, protože jedině ten mě uklidní a přináší potěšení. Jsem unavená, bolí mě neskutečně nohy i celé tělo, jak kdybych byla po cvičení a nejsem. Pouštím si filmy, smutné, romantické a brečím, brečím i u animáků - to už je první den... a poté? Úleva, lepší se pleť, lepší se nálada, mění se výkyvy, akorát touha po černém oblečení po zbytek mých dnů zůstává. Jsem žena a jako každá žena se s tímto obdobím potýkám, můžete mi klidně napsat jak tyto dny prožíváte vy. :) Myslím, že je to lidské a četla jsem spoustu zajímavých článků, na základě kterých jsem měla tu chuť sdílet své období i já. :)


When my days are coming, I am nervous that it´s coming again and I am starting think about wearing  black clothes.  I feel puffy, my stomach is bad like I would be pregnant. My breasts hurt and all my bras and pajamas are terribly uncomfortable. I feel ugly, acne is beginning to appear on my face. I have tastes on food.  I am able to eat quality healthy and balanced food but I am taking also chocolate with kohlrabi, or even sour cucumber. I am mixing food.  I am mixing everything.
I am not feeling so bad that I am eating more of a chocolate bar, because it only calms me and brings pleasure. I'm tired, my legs and my whole body hurt incredibly, as if I was after exercise and I'm not. I am watching movies , sad, romantic and I am crying. I am also crying when I am wathcing animated films.  - that's the first day ... and then? It is all better,  better skin and mood. But the desire for black clothing remains for the rest of my days. I am a woman, and like any woman I am struggling with this period, you can write to me as you live these days. :) I think it's human. I was inspirated by many articles which I read and where were written women periods.


Kalendář, Program, Bere Na Vědomí, Plánování, Označení

13 komentářů:

  1. Jo, to znám. Já se občas rozbrečím i u reklamy na plínky a jindy se mnou nehne vůbec, ale vůbec nic.. :D Hormony jsou mršky.

    OdpovědětVymazat
  2. Love your blog, thank you for sharing.
    The blog content is very good, I like it.
    toupee for men luxhairshop homecoming
    (๑'ᴗ‵๑) I Loveγou❤

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám většinou bolesti břicha a ta pleť mě zlobí a chutě mám taky :D nemám ráda tyhle dny ...
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám většinou podobný průběh, naprosto tohle období nesnáším! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Oh I hope you're feeling better. I hate that time of month, though I am fortunate I don't experience many pains. Not like some friends I have who are in constant agony :o(

    Sxx
    daringcoco.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já bývám mega nervózní, dokážu někoho seřvat za maličkost, podbřišek mam jak ve 3.mesici těhotenství a s jídlem to mám podobně, ale já čokoládu a kedlubnu kombinuju běžně. Někdy se sama směju, že až budu těhotná, tak to opravdu nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing.

    OdpovědětVymazat
  8. Bývám asi podrážděnější než normálně a často se mi rychleji mění nálada, snadněji mě něco vytočí nebo naopak rozesmutní .. :D ale jinak asi necítím žádnou extra změnu kromě občasného bolení břicha. Možná to bude hormonální antikoncepcí, kterou pravidelně beru. Ta mi to asi vyvažuje :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, také to mám tak nějak podobně. Rozbrečí mě i reklama na kočičí žrádlo... 😭😂😂
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  10. Hej, celkom ti v symptómoch rozumiem. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Jak tady pročítám ty komentáře, tak jsme na tom všechny ženské dost podobně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já díky bohu si to nepřipouští a beru ty dny jako každý jiný. Nafoukle bříško je v pořádku to máme každá. ����

    OdpovědětVymazat