...: Narozeniny/ birthday

úterý 11. září 2018

Narozeniny/ birthday

Vítám vás u nového článku a nyní se pojďme vrátit zpět k srpnu, do doby, kdy jsem koncem měsíce oslavila narozeniny a dostala spoustu krásných přáníček a také pár dárečků
Ani letos jsem si k narozeninám nic nepřála, vždy nechávám volbu dárků/ překvapení na mých blízkých. Většinou dostanu menší finanční obnos, stejně jako tento rok a spoustu sladkého či slaného k snědku a k tomu pár alko nápojů. 

Hi I welcome you at my new article, let´s go back to August when I had birthday in the end of month and I got many congratulations and a few presents. 
I had not wish any presents, my family and friends gave me what they wanted.I usually got a small cash like this year and many sweets or salty food and a few alcohol drinks. 
V knihkupetství mě nedávno zaujala kuchařka Břicháče Toma, tak dlouho jsem o ní mluvila, až se ségra rozhodla pár top receptů oskenovat a darovat mi je  k narozeninám a shodou okolností mi  kámošky zakoupily kuchařku celou. :-) 
Z hmotných věcí jsem dále dostala od přítelových rodičů sadu Palmolive a od YR dárek k narozeninám v podobě kosmetických taštiček. 

I liked cooking book in book shop and I talked about this with family and my friends, so my sister decided to scan a few pages for me to my birthday and my friends, which did not know about it bought me a book. 
From next material things I got Palmolive set by my boyfriend´s parents and by YR cosmetics bag. 
A protože miluji květiny, samozřejmě nesměly chybět. Dostala jsem tři a to od babičky, našich a přítele. :) 

And also I got flowers. I got three and one is by my grandma and grandpa, next is by my parents and the last is by my boyfriend.

Mimo jiné jsem dostala ještě pár dalších nápojů, chipsy a jogurt s mlíčkem od Alpra. Více o dárcích se rozpovídám ve videu, které teprve pro vás chystám. :) 

I got also a few next drinks, yogurt and milk by Alpro. In next time will be video too. 

11 komentářů:

  1. Krásné dárečky jsi dostala a dodatečně přeji všechno nejlepší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Waaau, všetko najlepšie dodatočne! Ten Aperol ma už tak láka! Vidím ho od leta pomaly všade :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No je to docela populární nápoja moc dobrý :-D

      Vymazat
  3. Avanti a Aperol je takové must have na léto :D Dostala jsi hezké dárky i kytičky. A přidávám se taky k opožděným přáním k narozeninám :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Happy birthday! Great gifts, especially flowers ))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárky, mám ráda oslavy :) dodatečně vše nej :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Avanti, hned bych si dala! :D Jinak pěkné dárky a tedy opozděně všechno nej. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné darčeky :) Dodatočne ti prajem všetko len to najlepšie, veľa šťastia, zdravia, lásky a úspechov :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké dárečky :-) a jinak Všechno nelepší, i když trochu opožděně :/ :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dárky :) Ještě dodatečně přeji všechno nejlepší.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat