...: GILMORE GIRLS

středa 16. října 2019

GILMORE GIRLS

V poslední době mám již všechny horké seriálové noviny za sebou a tak se postupně vracím k těm starým. S přiházejícím podzimem a nyní i blížící se zimou, jsem započala se sledováním Gilmorových děvčat. Pro mě je tento seriál typickým seriálem pro toto období a to nejen kvůli úžasným svetříkům a sakům, které obě dívky oblékají, ale i kvůli dekoracím, dýním a teplé kávě, která se do chladného počasí skvěle hodí. Na instagramu jsem se sešla s jedním názorem, že jsou spíše zimním seriálem, protože milují zimu. Tak co vy na to? :) 

I saw every new serial so I gradually return to the old ones. With the coming autumn and now the approaching winter, I began watching Gilmor's girls. For me, this series is a typical series for this period, not only because of the amazing sweaters and jackets that both girls dress, but also because of decorations, pumpkins and hot coffee, which is great for cold weather. On the instagram I met with one opinion that they are more for winter time because they love winter. So what do you think? :) 
https://www.edna.cz/runtime/userfiles/series/gilmore-girls/foto-3ad840777e0da9c88310a2d91f4b9564.png
sources: edna.cz

7 komentářů:

  1. Párkrát jsem se na ten seriál podívala a docela mě bavil. Akorát na to nemám moc času.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle seriál jsem sledovala moooc ráda jako malá :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Kedysi som ho sledovala veľmi rada, skvelý seriál :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je seriál, který mi vždy dokázal zlepšit náladu - typická oddychovka! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já tenhle seriál vždycky milovala, ale mám pocit, že jsem ho snad nikdy neviděla úplně celý :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem popravdě viděla tak max jeden díl, nějak mě to nechytlo :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Gilmorky byly jeden z mála seriálů, kde jsem viděla opravdu hodně dílů 😁

    OdpovědětVymazat