...: Instapost září, říjen/ instapost September, October

středa 4. listopadu 2015

Instapost září, říjen/ instapost September, October

Ahoj jelikož jsem na poslední instapost tak trochu zapomněla, rozhodla jsem se pro rekapitulaci jak měsíce září tak měsíce říjen... Opět použiji převážně fotky z instagramu - kdo sledujete @somethingbykate tak je můžete už znát plus některé fotky, co jsem si fotila pro radost.. :). 

Hi guys, because I forgot on September instapost, I decicded that I add instapost from October and also September.I use photos from my instagram @somethingbykate and from my photoaparat.

1.Všude samé jídlo... Ano jak můžete vidět snažím se občas stravovat zdravěji viz ovesná kaše a během října jsem podle mánii chia semínek a vyzkoušela jsem ovesná srdíčka. Mňam!

Také jsem se vrátila k pokusům o vaření, jako první jsem vyzkoušela obalované houby, následovaly kuřecí steaky či vepřové v tortile a nakonec jsem zkusila rizoto.

Houby? No jak můžete vidět jsem milovníkem houbaření a například miluji bedle... 

A drink? Začala škola a volné hodiny s bandou trávíme v kavárně... 



2.Akce, strašidelné selfie, nákupy, kolo? Heslo: Hlavně žádná nuda. 
Prostřední fotka je z travesty show - jedno video jsem přidala na youtube, možná přidám i další, tak se můžete podívat. :)

Kromě těchto akcí jsem byla s kamarády ve sklípku, po dlouhé době jsem se podívala s přítelem do kina a dala si super srazík s kamarádkou z předchozího oboru. :)



 3. OUTFITY - kromě jednoho jste mohli všechny vidět na blogu. ;)
Za fotky dík: Lindě (sestře), Marti (kamarádce) a Barči (kamarádce a moji nové fotografce)

Tak který se vám líbí nejvíc? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat