...: BRNO - knihovna, shopping/ library, shopping

čtvrtek 26. dubna 2018

BRNO - knihovna, shopping/ library, shopping

Joo člověk by řekl volný den, ale nic takového se vážně nekonalo. Kolem deváté hodiny jsem měla schůzku s bankovní poradkyní, která mě informovala o změnách o osobních údajích, které nařídila Evropská unie, určitě na vás něco takového již vykouklo na Facebooku, či messengeru. Schůzka proběhla poměrně rychle, proto jsem se rozhodla při cestě zpět jít na poštu. Myslela jsem si, že v 10 tam nikdo nebude. OMYL! Byl a ještě to celé trvalo. Nedostatek personálu, nefunkční přepážky. KLASIKA. Ztvrdla jsem tam přes půl hoďky, naštěstí jsem pokecala se známou, kterou jen tak nepotkám....

I have meeting in bank around nine o´clock. Miss say me about personal identifikation, wchich is actually problem of EU. Because it was quick I went to post, when I wait half hour, because they are not so many post women. But I met in post office with my friend.


Blížila se 11, to znamená čas oběda. Doma jsem se stihla tak akorát převléct se, napít se  a vyřídit pár emailů. K obědu jsem si dala knedlíky se zelím, pravá česká klasika. 
Doma jsem se pustila do zbytku emailů, nadepsala si obálky a nachystala na cestu do Brna, kam jsem nutně potřebovala kvůli vrácení knih a ještě před cestou jsem zašla na návštěvu ke kámošce, se kterou jsem se trip vydala.

It is around eleven o´clock. I am at home and I put on clothes, drink and send a few email. After this I have lunch - typiccally for czech dumplings with sauerkraut. Afrer lunch I write adress on envelope and I pack things for trip to Brno. I need go to Brno because I have to returnd books to library. And I go to my friend. 
Do knihovny jsme dorazily někdy kolem čtvrté odpoledne, sotva jsem vrátila knížky, už jsme si to trajdaly na šalinu, se kterou jsme jely na hlavas. Naše kroky dále vedly do Vaňkovky do obuvi CCC. Nutně jsem potřebovala baleríny. Výběr nic moc, proto jsme tam strávily docela dost času. Poté jsme zamířily do New Yorkeru, odkud jsme si obě odnesly úlovek....
Jelikož jsem boty stále neměla a Hanča se chtěla - no možná díky mě už spíše nechtěla, podívat po kalhotách, zašly jsme ještě do pár dalších obchůdků. Když jsme nic neulovily, usoudily jsme, že je nejvyšší čas na jídlo... Všem doporučuji navštívit bageterii (doufám, že se to tak píše), kde mají velice chutné zapečené bagety, z mého hlediska, lepší než Subway.
Nakonec jsem si boty přeci jen koupila, vrátily jsme se zpět do céček. :)

It is around four o´clock and we are in library. I returnd books and we go to tram. We get out on main statiton and we go to Vaňkovka shopping centre to CCC because I need shoes. We are a long time in this shop, even if I don´t buy shoes. After this we go to New Yorker where we buy some things. We visit next shops, but we have hunger, so we go to KFC and to fast food with baguettes. Endly I buy shoes in CCC. 


16 komentářů:

  1. Já byla v CCC minulý týden, chtěla jsem nějaké letní sandálky, ale žádné se mi tam nelíbily. Jinak mi přijde, že je na poště stále moc lidí v jakoukoliv hodinu. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je ráno docela mrtvo, tak kolem 9. pak je to katastrofa:D. No v CCC špatný výběr, teď jsem byla v Deichmanovi a byla jsem docela mile překvapená, mrkni tam.

      Vymazat
  2. tiež som sa bola pozrieť v CCC, ale nič ma tam neoslovilo :/ mala si poriadne busy deň ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Looks great. Thank you for sharing.
    Have a nice weekend!

    Kathy's delight

    OdpovědětVymazat
  4. ja som v Brne bola asi len 2x, takže... :D.
    a snáď botičky dobre poslúžia! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY | @LADY_KEJMY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D chápu! No doufám, že se v nich bude chodit dobře, zatím testuji po bytě.

      Vymazat
  5. Byla jsem také v CCC, ale já si nic nevybrala, ale moje mamka si také koupila balerinky :). A myslíš bageterii boulevard?:)) Od nich miluju patatas a jejich čaj:) bagety jsem měla parkrát, ale nejsem moc bagetová :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi to bude ta bageterie:D. Název přesně nevím. Já na bagety také moc nejsem, ale tam byly fakt úžasný. :)

      Vymazat
  6. Ja som si v CCC asi ešte nikdy nič nekúpila. Chcela by som sa ísť raz do Brna pozrieť :) Počula som, že je krajšie ako Praha...Je to pravda?

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat