...: Holiday in Maroko

čtvrtek 10. července 2014

Holiday in Maroko

Fotky, které uvidíte níže jsou z mé první mimo evropské dovolené a to v Maroku, kde jsem byla se svým přítelem a jeho partou.

Co se mi líbilo?: 
  • Cesta letadlem... líbil se mi pocit, že svět leží pode mnou, líbilo se mi pozorování krajiny, viděli jsme vrcholky Apl, moře, Gibraltar, Španělsko, poušť... 
  • hotel, měli jsme obrovskou pohodlnou postel, kterou jsme si užívali plnými doušky a super koupelnu
  • Romantická večeře s vínem a s marockým menu...   
  • skákání na vlny... to jsem nikdy nezažila a líbilo se mi čekat na "tu" velkou vlnu, na kterou skočím
  • Jízda taxíkem - znáte ten pocit, když se hrnete se starým unem, středem města a červená pro vás neexistuje, pravidla pravé ruky také ne, jízdní pruhy a vlastně vůbec nic? :) ne? tak leťte do Maroka, tam je toto zcela běžné :D
  • A nejvíce se mi líbil výlet na čtyřkolce a poté na vodním skútru, i když jsem na něm ječela a bála se řídit, protože jsem se bála, že spadneme a sežere mě žralok :D... to víte, sledovala jsem hodně hororů... 

Co se mi nelíbilo?:
  • Ramadán, který právě probíhal, nic proti jejich svátkům, ale když člověk jede na dovolenou čeká trošku víc zábavy a ty moc nebylo, když bylo vše zavřené, aby se neporušovala oslava tohoto svátku... (mimochodem paní z cestovky nás na něj neupozornila :( )
  • Jídlo - to mi chutnalo možná tak první den, pak už mi z něj bylo špatně, pořád to stejní, na stejný způsob, málo soli, rozvařené a hlavně jsme po tom měli určité potíže.... 
  • že jsem spálená a ne opálená :D










Žádné komentáře:

Okomentovat