...: Technické muzeum/ Technical museum

pátek 2. ledna 2015

Technické muzeum/ Technical museum

Ahoj, jsem tu z dalším příspěvkem, bohužel se zpožděním. Minulý týden v sobotu jsem společně s přítelem a dalšími 6 lidmi vyrazili do Brna. Plán byl následující: navštívit Technické muzeum, oběd,jít na motokáry, jít na nákupy a jít do kina na Tučňáky z Madagaskaru.

Vyjeli jsme kolem 11 hodiny dopoledne a do Technického muzea jsme se dostali ve tičtvrtě na 12. Popravdě řečeno byla to nuda! Ze začátku to vypadalo zajímavě a nadějně, začali jsme v muzeu miniatur a pokračovali přes auta a motorky... TO BYLO NĚCO PRO CHLAPI :D. Jakmile jsme se dostali k dalším expozicím zájem upadal a únava z brzkého vstávání započala. Proto část nás pokračovala k posezení čekat na zbytek, kteří to ještě nevzdali.

Po muzeu nás čekal luxusní oběd - můj první nejdražší - popravdě něco lepšího jak Kuřecí steak Camembert s kroketama a žampionovou omáčkou jsem ještě nejedla a proto i když jsem už nemohla, nacpala jsem si pupek až až...

Dalším plánem byly motokáry, ty byly zavřené a do kina jsme se nakonec dostali tak akorát na Exodus, protože jeden z našich věrných brachů na Madagaskar nechtěl.


English
Hallo, this is post about our trip to Brno (our = me, my boyfriend and other friends). Our plan was as follows: visit the Technical Museum, go to lunch, go for go-karts, go shopping and go to the cinema to see The Penguins of Madagascar.




But our main point was the technical museum and it was boring .We only liked the exhibition of miniatures and cars and motorbikes.


Lunch was excellent, karts were closed, and finally we went to the cinema to Exodus...

SORRY FOR MY ENGLISH, I´M NOT A GOOD WRITER IN THIS LANGUAGE.





Žádné komentáře:

Okomentovat