...: Dnešní a včerejší novinky/Today and yesterday NEW IN

pondělí 5. ledna 2015

Dnešní a včerejší novinky/Today and yesterday NEW IN

Ahoj, tak jsem tu zase, dneska přidávám víc příspěvků, protože jsem doma a během učení jsou chvililinky na postnutí.

Můj další příspěvek se týká toho, co jsem si koupila dneska a včera :3, nejedná se o žádné super vytříbené značky a úplně úžasné věci, ale hlavní je, že jsem většinu potřebovala a hlavně mi udělaly radost! :)
1.VLÁSENKY - tyto sponky jsem chtěla už před Vánocemi, ale Ježíšek nedonesl, tak jsem si je zakoupila sama v naší místní večerce za 19. korun, dobrý ne? :D

2. OBAL NA MOBIL - ne, že bych ho něják nutně potřebovala, spíše zatlačila moje mamka a vnutila mi představu rozbitého mobilu (mám  týden nový  -LG l9 ii optimus). Obal jsem zakoupila taktéž ve večerce a to za 25 korun, dívala jsem se jinde po jiných, ale na můj mobil jaksi "ponožky" neměly.


3. ŘETÍZEK - tak tenhle jsem zrovna nepotřebovala nutně, ale chtěla jsem si udělat radost, od Vánoc si v takovém typu řetízků libuji (to bude asi tím, že mi ségra dala něco podobného) :D Kde jsem ho koupila můžete vidět na obrázku :D. (PEPCO)
 4. PUNČOCHÁČE - tak to bylo pro mě totálně must have! Mám měsíc novou sukni, mám šaty, mám kraťasy a prostě v silonkách je kosa... Ještě chci šedé :3 a jsou z Pepca

 5. TEPLÁKY - tyto jsem si také vyhlídla už před Vánocemi, normálně na tepláky moc nejsem, ale tyhle mě prostě zaujaly. Byly zakoupené v Kiku za 189.

6. GUMIČKA? DRDŮLKÁŘ? JAK SE TOMU ŘÍKÁ? - TO NEVÍM, každopádně na tuto věcičku jsme měla už hodně dlouho zálusk, jen jsem se neodhlodala si ji zakoupit. Nyní ano a koupila jsem si menší velikost, protože na těch mých pár chlupů by byla větší škoda :D.Zakoupila jsem v Kiku - v balení byly dvě a to za 25 KČ.

Žádné komentáře:

Okomentovat