...: Today outfit/ dnešní outfit

čtvrtek 8. ledna 2015

Today outfit/ dnešní outfit

Další outfit, který přidávám je dnešní. 

Mám na sobě světle růžové tílko z New Yorkeru  - heh jediná růžová, ve které se sobě líbím! :D, teplejší černobílou sukni také z New Yorkeru (250 KČ), černé punčochy z Pepca (79 KČ), moji nejmilovanější adidas mikinu :3 ( v sadě s tepláky za 1500 Kč - HERVIS), řetízek od babičky, hodinky GO (girl only), perlové náramky a prstýnek z ORSAY (myslím, že stál 50Kč).

English:
Hi there is my today otfit.

I have pink tank top (NewYorker), black and white skirt (NewYorker - 250 CZK), black pantyhose from Pepco (79 CZK), my lovely sweatshirt by Adidas, chainlet by my grandma, watches GO (girl only), pearl bracelets and ring from Orsay (I think that the price was 50CZK)





8 komentářů:

  1. Jéé..to tílko mám taky:) Akorát v černé a mám ho fakt ráda:) Btw: moc pěkná sukně :)))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky fakt ráda, i když je růžový :D.
      Btw: ještě, že jsem neviděla černé, jinak bych určitě volila jinak (černou mám snad všude :D).
      A děkuji za koment ;)
      K.

      Vymazat
  2. very nice outfit sweety! ;)
    kiss from italy.
    Check it out my new post: http://honeyandcotton.org/im-in-love-with-rolex-watches/

    OdpovědětVymazat