...: Zdravá strava/ healthy food

středa 7. ledna 2015

Zdravá strava/ healthy food

Ahoj zhruba před týdnem jsem si založila instagram,  už bylo načase. Nejprve jsem instagram nechtěla, nějak mě to nelákalo a účtů mám všude možně mraky (blog,email, lookbook, csfd, někde ještě myspace atd...). Později jsem si říkala, že když si ho zařídím, nebudu přidávat fotky, pouze prohlížet fotky ostatních. No a jak to dopadlo? Každej den nová fotka (vyjma víkendů, kdy jsem u přítele). Navíc jsem propadla food mánii aneb VYFOŤ SI SVÉ JÍDLO a selfie mánii - ne, že bych jich neměla už předtím mraky :D.

Teď zpět k nadpisu ;), jelikož mám vykloubenou a naraženou kostrč (jsem prostě nemehlo :D), tak nemůžu shazovat povánoční kila posilkou, tudíž jsem trošku obměnila nezdravé snídaně za zdravé, omezila přísun sladkého z tuny cukroví, max na dva kousky denně a také piji zelený čaj <3. Není to nějaké převratné hubnutí a převratná změna, ale trošku to zabírá. Nebo mám halušky :D.

Takže teď k tomu jídlu.


English:
Hallo,A week ago I have established Instagram. I didn´t want it, bud now I love it. I still adding photos from my life: selfie photos, healt food and so on...

Because I´m fat and I cannot go to gym and I have dislocated tailbone, I eat healthy food.

There are photos from my Instagram (healthy food):


1.SNÍDANĚ - bílý nízkotučný jogurt (tenhle myslím kolem 2% tuku), plátky mandlí, brusinky, banán, kiwi a kafe (piji jedině bez cukru s tízkotučným mlékem)

1. BREAKFAST - white low-fat yougurt, sliced almonds, cranberries, banana, kiwi, low-fat milk and coffee without sugar with milk.




2. SNÍDANĚ - dva plátky tmavého toustového chleba(druhý plátek nejde vidět), sýr cottage, okurka a cafe opět bez cukru,

2.BREAKFAST - two sliced of toast bread, cucumber cottage cheese and coffe without sugar
 

3.SNÍDANĚ (dnešní) - dvě míchaná vejce na olivovém oleji, salát, cherry rajčátka, tmavý chléb a opět to stejné kafe :)

3. BREAKFAST (today) - two scrambled eggs with salad with cherry tomatoes, dark bread and coffee without sugar.




4. SNÍDANĚ: vícezrná houska, sýr cottage, salát, rajče 

4. BREAKFAST: multigrain lroll, cheese cottage, cherry tomatoes, salad



5. ODPOLEDNÍ SVAČINA: bílý nízkotučný jogurt, plátky mandlí, brusinky, mandarinka, jablko a k tomu 100% pomerančový džus

5.AFTERNOON SNACK: white low-fat yougurt, sliced almonds, cranberries, mandarin, apple and 100% orange juice



4 komentáře:

  1. Yeah when someone have instagram it more than sure that will be addicted to it in a short time :D I love it too ;) I see in this post that you eat a lot of delicious meals! Nice :) Have a good day :* Greetings from Poland ;* www.sandina.pl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi thank you! And I enjoy that I'M not alone in this ☺

      Vymazat
  2. Amazing picutes! I really enjoy these foods! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    Instagram | Twitter | Bloglovin

    xoxo,
    Jessica

    OdpovědětVymazat