...: Bílé tričko z Newyorkru/ new t-shirt

pondělí 9. února 2015

Bílé tričko z Newyorkru/ new t-shirt

Ahoj, opět se k vám vracím se svými outfity, dnešním outfitem bude poměrně jednoduchý, opět domácí oufit - venku byla fujavice :(. Uvidíte v něm jedno z mých nových triček, které mi maminka se ségrou koupily v New Yorkru ve výprodejích... koupily sice dobře, ale je mi krapet větší :D.... 
Jinak co nového? Zkoušky, pořád jen zkoušky a můj poslední týden a pak prázdniny, huráááá :D. 
Co vy? Zkouškujete? Prázdninujete? :)

English
Hi, I add new outfit with my new white t-shirt, that has bought by my mom and sister in New Yorker. 
I´s home outfit, because in out is very cold... 

Btw. How are you today? Have you exams, or holiday? I have still exam :(







4 komentáře:

  1. The top is very nice:)
    Jolahogg.com

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si prázdniny :)) Já je mám od dneška do neděle a pak vzhůru do školy:(
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  3. Found your blog and I’d like to say that I’m in love with it! You have interesting posts and everything is beautiful! Amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat