...: as a cat/ outfit 9.3.

pondělí 9. března 2015

as a cat/ outfit 9.3.

Čauky mňauky lidičky :)
Jsem zpět s dalším článkem. To koukáte, co? :p Dnešní post není jak jinak než o dalším outfitu, tentokrát opět tradiční nudnej zrcadlovej! :D Doufám, že jak bude čas a hezky, nafotíme s mamčou ho znova a venku, takže dneska se spíše jedná o takový náhled... ;). 

Na sobě mám bundičku s úpletem, tuto bundu mám už hrooozně dlouho, ale jak jsem bývala mladší a tlustější, moc jsem ji nevynosila a až teď přišel čas ji oprášit! :) (Jo, pokud jste se někdo díval na můj votočvohoz, tak jste ji mohli vidět v prodeji :D, no už tam není! - jen pro info...!) Dále černé kalhoty, hnědé špičaté kozačky alá středověk... a svetr s tygřím vzorem, na němž vždy poznám jestli mám o kilčo navíc či ne... ale to už je nepodstatné ;). 

No pokud vás zajímá co je u mě nového... táák čtěte dál ;).

Dneska jsem se byla podívat v Třebíči - pro ty, kdo neovládá zeměpis, Třebíč leží zhruba mezi Brnem a Prahou ;) podívat se na školu. Jinak můj den byl celkem nudáá! :( 

Hi guys 
I´m back with new post about new outfit. There are traditional outfit before mirror, but I promise that I will add next photos from outside this week ;). 

I have my old jacket, I didn´t wear this before, because I was very fat and I looked at the jacket as a hippo :D. The next is black trousers and brown pointy boots and my favorire sweater with a tiger pattern. 







trousers - Takko, shoes - lidovka, sweater - C&A, jacket - ???, earrings - Maroko

Žádné komentáře:

Okomentovat