...: sport outfit 22.3. and spring

neděle 22. března 2015

sport outfit 22.3. and spring

Ahojky,
 Tak včera jsem opravdu byla na ty chatě a dokonce jsme něco nafotili... Bohužel počasí nevyšlo. Místo aby jsme vyrazili ve 3, kdy bylo ještě nádherně, vyjeli jsme až ve 4 a bylo už hnusně... Hold někdo je u nás brzda a jsem to nečekaně já! :D

Focení tedy proběhlo v poměrně zamračeném počasí a v chladnu (zvlášť na chatě je větší zima, chlad táhne z lesů...). Jen na západě šly vidět paprsky sluníčka a červánky. 

Na focení jsem si vzala oranžové triko, černé kalhoty Adidas a černou mikinu a jedny z mých brýlí, které můžete vidět v jedno
m z předešlých příspěvků.

Jinak co se týká dneska? 

Udělala jsem si ke snídani moje první lívance :D, za chvíli bude oběd... no a pak směr nemocnice, samozřejmě jen na návštěvu :). 

A večer chystačka na můj první den v nové škole, kam jsem přestoupila.... Upřimně hrozně moc se netěším.... 

Hi,
Yesterday I was in cottage again and we took a photos. But weather was horrible.Instead we went at 3, when it was still beautiful, we went up to 4 and it was too ugly. It was my mistake, because I´m very slow.

 I was wearing orange t-shirt, black tracksuit, black sweatshirt and sunglasses, that you can see in one of the previous post. 

And what about today? 
I cook my first pancakes and it so good, in the afternoon I go to the hospital to visit :).

And tonight I have to prepare for my first day at a new school.







 Reebook shoes - 799CZK - Hervis, Adidas tracksuit - Hervis, sweatshirt - http://www.nanoshop.cz/, t-shirt - H&M










3 komentáře:

  1. Ta barva trička je naprosto božská <3
    Snad se ti první den ve škole vydařil:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Také se mi líbí :D,
    A den ve škole se vydařil poměrně dobře. :)

    Děkuji za milý komentář ;)

    OdpovědětVymazat