...: Vytvoř si své triko/ create your t-shirt

středa 11. března 2015

Vytvoř si své triko/ create your t-shirt

Ahoj,

zrovna nedávno jsem přemýšlela nad různými spoluprácemi bloggerů a firem/ e-shopů atd... Jak vlastně k takové spolupráci dojde? Říkala jsem si... No pak mě napadlo zadat do google - kam jinam, že? :D, pár slov o spoluprací a ejhle, vyjelo mi pár stránek, některé mě zaujaly méně a některé více...
Ze všech těch možných webovek mě nejvíce zaujala  tato stránka, kde si každý může vytvořit vlastní tričko, s potiskem (písmem, obrázkem), jež je v nabídce, nebo si vytvořit úplně nový originální - vlastní potisk.

Tato nabídka se mi natolik zalíbila, že jsem neváhala a napsala na email s žádostí o informace o vytvoření trika. Na to, že mi většina lidí odpovídá po x dnech a většina ještě chaoticky, se mi dostavila odpověď poměrně rychle, do pár hodin.... byla stručná, jasná a hlavně mi dotyčná osoba odpověděla i na moje otázky navíc :)).

Po kladné odezvě jsem se rozhodla zkusit si vytvořit tričko. Pro moje vytváření jsem si vybrala dámské Basseball triko s krátkým rukávem. Triko mě zaujalo na první pohled, miluji černou, ale černé mám v šatníku fakt hodně, proto jsem zvolila tradiční kombinaci černé a bílé. 

Potisk jsem zvolila celkem jednoduchý, teda aspoň mě přijde jako jednodušší a hlavně výstižný (v mé situaci teď...). Však sami uvidíte na fotce trika níže.

Hi, 
I add post about creation t-shirt in hier. You can choose t-shirt and you can create your own pictures on this, or text. 

I have choosen women Baseball t-shirt in black and white. Picture on my t-shirt you can see under this.











1 komentář:

  1. Moc hezké tričko.. Vytvořit si své vlastní tričko, to vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat