...: BRNO, KUŘIM, TIŠNOV

neděle 12. dubna 2015

BRNO, KUŘIM, TIŠNOV

Dobrý večer děckáá, dnešní den jsem si užila plnými doušky návštěvou v Kuřimi u babičky, v Tišnově a v Brně. A protože jsem měla dobrou náladu a svítilo sluníčko a prostě všechno bylo parádní, nafotila jsem pár fotek o které bych se s vámi chtěla podělit. Fotky nejsou opět moc kvalitní, bohužel jsem v Kuřimi zjistila, že můj foťák není nabitý, ačkoliv jsem ho nabíjela celý den před tím... a tak mi nezbylo nic jiného, než vše blejsknout mým milovaným LG. 

Fotek bude trochu více, to víte po dlouhé době v Kuřimi, v Brně a poprvé v Tišnově, fotila jsem kde co :D! A samozřejmě jsme nafotili i můj outfit, ale ten vám přidám v dalším příspěvku, pravdě podobně zítra, protože dneska to fakt už nedávám... únava na mě leze jak.... xD. 

Mimochodem ještě postřeh dne: Babičky jsou zlaté! :)

Hi guys, today I have fine day. I was at my grandma in Kuřim (near Brno), in Tišnov and in Brno. And because weather was good and I  was happy I took a photos of all. And I want to share it for you. My photos aren´t quality, because I took photos by my phone.

And In the next post you will see my outfit, I think, that I will add this tomorrow.

Sorry for mistakes in english O:)

KUŘIM






TIŠNOV

Koukej jak kouká :D
 OLYMPIE - BRNO - pokud chcete výprodeje, nebo nějaké super kousky, tak smůla, nic takového není :D aspoň pro mě výběr celkem na "..."



Žádné komentáře:

Okomentovat