...: summer day - saturday 13. 6.

neděle 14. června 2015

summer day - saturday 13. 6.

Ahoj,  dneska pro vás mám trošku jiný článek... původně jsem měla přichystaný nový outfit, ale bohužel, fotky nevyšly a všechny dopadly rozmazaně... NJN hold focení těsně před bouřkou není dobrý nápad :D a z horším foťáčkem při špatným světle se ani nic jiného čekat nedalo, než, že fotky nevyjdou... 

Včerejší den, vlastně i pátek, ale teď je řeč o sobotě, byl jednoduše řečeno skvělý! K vodě jsme vyrazili jako obvykle až když se zatáhlo.... cca po 4. hodině, no prostě jsme brzdy :D! Protože bylo teplo, ale bylo zataženo vlezla jsem do vody maximálně po pas, což jsem neměla dělat, teď mám super rýmu :D a pšikám jako o závod (i tak bych tam vlezla znova xD).... 

Hi guys, today I have for you other post.... I prepared post with my outfit, but we took photos in storm and photos was bad. 

Yesterday  was great! We went to swimming pool around 4 o´clock and sun did not shine. Because was hot weather, but did not shine, I went into the water to the waist.... It was not good, beacause now I´m cold... 





Náš den jsme zakončili vodní dýmkou s marockým tabákem, který jsem zakoupila loni v Maroku... Teď docela lituji, že jsem vzala jen jeden, protože tento tabák (hroznový) stál za to! :)

After this we had shisha (hookah) with tabacco (grapes) from Marocco, that I have bought last summer.

Sorry for mistakes in english... :)

A některé fotky dopadaly takto :D 


A jiné takto :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat