...: motýl ve Vídni - butterfly in Vienna

neděle 23. srpna 2015

motýl ve Vídni - butterfly in Vienna

Včera jsme se rozhodli s našema vyrazit do Primarku, tento výlet za nákupy jsme plánovali už několik měsíců, ale kvůli dovči v Chorvatsku přišel čas na Primark až teď. Kromě Primarku jsme navštívili také Vídeň a našli super parkoviště u Dunaje, takové to parkoviště, kde je kolem příroda a můžete se projít k řece, podívat se na parníky a na mrakodrap, jež se tyčí naproti přes most a samozřejmě, takové to parkoviště kde můžete v blízkosti udělat i pár fotek outfitu do vaší blogerské sbírky :D. 

Yesterday we was with my family in Primark and we also went to Vienna. We found super parking place nearby Danube, where we took a photos and we saw boat, skyscraper and river. 







 Handbag: Croatia, T-shirt: Croatia, Shorts: Takko, Sunglasses: Croatia, Earrings: Croatia, shoes: Deichmann



8 komentářů:

  1. každý nakupuje v Primarku!! musím už konečně taky, jede se do Drážďan!! :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také poslední dobou zjišťuji, že fakt každý :D hlavně instagram je plnej Primarku :). Tak přeji pěkný nákup :D na výběr je toho fakt hodně ;)

      Vymazat
  2. Do Primarku se chystám už tak rok a pořád jsem se nedokopala. :D Musím před Vánoci!
    Sluší ti to! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj před Vánoci je to fajn, aspoň budeš mít hodně dárků :D, ale doporučuji spíš po Vánocích, je tam fakt hodně slev xD koukala jsem na jejich web někdy začátkem ledna :)

      Vymazat
  3. Jednou bych se tam také moc ráda podívala, tak jsem zvědavá, jak to dopadne :) A moc hezký outfit, moc se mi líbí kabelka :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však podíváš, já jsem také po tom toužila :) každopádně jsem někde četla, že by se měl postavit i v Praze do pár let ;)

      Vymazat
  4. Vídeň je nádherná!! A je jedno jestli na podzim, v zimě nebo teď :)! To jsou nádherné fotky :)!! Ta kabelka je úžasná :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím s tebou, je krásná, škoda, že není víc času na to aby člověk prolezl všechna možná zákoutí :).
      Děkuji mockrát za komentář :)

      Vymazat