...: NEW IN- august and july

sobota 15. srpna 2015

NEW IN- august and july

Ahojky, tak jak se máte? :) Také už máte plné zuby těch neustálých veder, toho neústupného slunce? Také se pořád válíte u vody, protože doma (bytě) se to nedá vydržet a jediná záchrana je ponořit se do studené a osvěžující vody?  Pokud jste na tom stejně, vítejte do party! :D

Každopádně přes mou nehoráznou lenost, nic nedělání (občasné dělání jako třeba u mě učení na přijímačky, výlety na kole, prubnutí auta a podobně) jsem se rozhodla pro další článek a to s názvem NEWIN. V tomto článku uvidíte věcičky, které jsem si koupila během července a některé  během srpna, konkrétně dvou týdnů. Uvidíte věci z kosmetiky, ale také oblečení. Tak hurá do čtení a mimochodem přeji vám ať ještě ty vedra vydržíte ;)

Hi, how are you guys? Have you also problems with hot weather? Hate you the sun? Are you still at wather, becuse the wather is cold and refreshing? Yes? So we are in the same boat! ;)

Over my great laziness, I decided to write post with NEWIN. It involves cosmetics products and clothes. 

Miluji chorvatské krámky, vždycky najdu něco originálního, co stojí za to. Tentokrát jsem si odvezla tyto brýle za 80kn, naušnice za 40kn, kabelku za 120kn triko s motýlem za 120kn a moje nejoblíbenější kraťasy (pěkně chladí, jsou podšité saténem) za 100kn.




Pokud moje články čtete pravidelně, zjistili jste, že jsem mega milovník sluneční brýlí a mám jich nespočet. Proto když jsem uviděla tyhle zelené v Rosmanovi jen za 100Kč, musela jsem je mít, prostě láska na první pohled.

Masky? Proč ne? Obzvlášť když jsou ve slevě a můžete udělat radost sobě i mamce. Tu zelenou mám z Rosmana asi za 15Kč a Oranžovou Care z Kauflandu za 10. (mamce jsem koupila v Kaufu modrou pro hydrataci pleti)

Další paletka stínů, ano mám jich hodně a většinu ještě z Vánoc, ale to vůbec nevadí! Paletku s názvem All about sunrise jsem kupovala před Chorvatskem v Rosmanovi za 40 korun a myslím si, že se tyto stíny hodí perfektně k moři.

Olej na vlasy mi doporučila kamarádka, že na zničené vlasy je super. Ale chtěla jsem zkusit napřed nějaký levnější a zároveň kvalitní, po přečtení recenzí byla volba jasná! A řasy? - dobrý na zábavy, tyto jsem koupila v Kiku.

Dárečky od kamarádek, zbytek tabáku na zkoušku. Balea korektor a makeup jsem dostala od kamarádky v Prostějově, potřebovala jsem nutně něco tmavého na opálený obličej a náhodou měla něco v zásobě. :)
Páskové boty moc nemusím, ale tyto jsou jedna z mála výjimek, protože jsou asi nejpohodlnější, které mám.
 Moje první nákupy v Cropp. (btw. včerejší) Triko There is an adventure jsem koupila za 100Kč a to druhé taktéž.


Žádné komentáře:

Okomentovat