...: Pálava - outfit

neděle 1. listopadu 2015

Pálava - outfit

Každý rok, zhruba na Halloweena, nebo jestli chcete tak v období dušiček, jezdíme s rodiči na hřbitov na jižní Moravu, kde mám příbuzné. A protože jižní Morava je moc krásná část naší země, je tam nádherná příroda, Pálava, Mušov atd... a přálo nám počasí,  poprosila jsem moji sestru jestli by mě aspoň rychle nevyfotila. Ani mi tak nešlo o outfit, ale spíš o pozadí, kde je za mnou již zmiňovaná Pálava.
Co se týká fotek, i když se sestra snažila, moc spokojená nejsem, neuměla jsem pózovat, byla mi zima a nevím... Samozřejmně její chyba to není.  No uvidíte sami, jak fotky dopadly ;))
Jinak vám přeji pěkný zbytek nedělního večera a zítra, nebo v úterý se můžete těšit na další outfit, tentokrát skoro celý Primarkový (Včera jsme využily blízkosti hranic a jely na Vánoční nákupy.).

EN:
Hi, today I add some photos from South Moravia, that I was yesterday with my family. :) I hope, that you like my photos, because I don´t like this :D heh. I had problems with cold weather, with attitudinize and so on... 
By the way in the next post I will add photos with clothes from Primark, that I was also yesterday. (Austria is nearby South Moravia)





 t -shirt: C&A; Cardigan: NewYorker; leggins: Pepco; shoes: Deichmann;handbag: Croatia

4 komentáře:

  1. Taktiež mnohokrát nie som spokojna s fotkami, bud niekto nevie fotit alebo naopak nemam naladu na fotenie ja :D Pekny outfit :)
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé na Pálavě je to krásné, hned bych tam zase jela :) a tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat