...: Čertice/ devil outfit 3:)

pátek 4. prosince 2015

Čertice/ devil outfit 3:)

Hola, hola, hlásím se vám po dlouhé době s novým outfitem na téma čertice, proč jsem si toto téma vybrala vám zřejmě nemusím vysvětlovat, vzhledem k tomu, že zítra je jeden z prosincových svátků a to Mikuláš. Je to svátek? Ani vám nevím, ale já to tak beru, nebo jako dítě jsem aspoň brávala. Každý rok jsem se těšívala na den, kdy přijde Mikuláš, anděl, čert a něco mi nadělí, samozřejmě, že na čerta jsem ani tak nečekala, kdo by se ho jako dítě nebál, že? A navíc ty brambory.. Ano i já občas zlobila a dostala jsem bramboru či uhlí... Každopádně teď jsem už dospělá studentka, která se jen tak nějakého čerta nebojí (těch rakouských trochu ano :D - znáte krampusy?) a beru tento den jako symbol
A protože mám doma jednu krásnou chlupaťočkou vestu, kterou jsem si vloni koupila a měla jsem ji na sobě tak dvakrát, rozhodla jsem se, že ji právě dnes - den před Mikulášem, vyvětrám  a k ní přistrčím rohy.... Můžete mi poradit? Sluší mi tato vesta? Mně přijde jak kdy, ale zatím nemám takovou odvahu ji nosit, protože v ni člověk vypadá fakt jak opravdový čert, či medvěd? Posuďte sami a za rady děkuji :-*. 

Pac a pusu pro dnešní den vaše čertice ;).

English:
Hi guys, we have tomorrow day, when the Saint Nicholas with angel and devil go to our homes to give a sweets to children.And because I have a furry vest, I decide to look like a devil. Do you like my vest? :) I think that this pice of clothes is not for me? Are you agree with me, or no? :) 











vest: F&F, sweater: Takko Fashion, Jeans: Takko Fashion, Shoes: CCC

Žádné komentáře:

Okomentovat