...: Outfit 6.1. 2016

středa 6. ledna 2016

Outfit 6.1. 2016

 Ano, ano a znova ano, slibuji a neplním sliby... ti z vás, co si četly můj předchozí článek si určitě všimli, že jsem slíbila přidání silvestrovského outfitu. No k přidání nedošlo a ano mám super výmluvy typu, absolutně jsem nestíhala, totální stres a blá blá blá.. co už, stalo se a ano doufám, že mi moje slibování pro tentokrát omluvíte. Aspoň z toho plyne novoroční předsevzetí, neslibovat, co nemůžu splnit. :)
 Co mě v poslední době od blogu odvádí? Školu momentálně nemám a "užívám si každodenních praxí" a povinností kolem školy, příprava na zkoušky, které mě čekají a rozhodně neminou, tvorba seminárek... no někteří to asi znáte... A v poslední době začínám chodit do posilky. Špeky hore, budou dole - možná :D. Držte mi pěsti ať vydržím, co nejdéle a nevzdám to.
 Jak se máte vy? Zkouškujete, máte ještě prázdniny, praxe? A jak se vám líbí ta venkovní pohádka? Za každý váš komentář budu ráda, tak zatím PÁČEK. BTW. outfit je focený v těsně povánočním času, kdy ještě nebyl sníh.

ENGLIH:
Hi guys How are you? I´m so sorry that I did not add post with my outfit for New Year´s party. I was in stress and I had any time.
Now I have for you new outfit from time around Christmas.
Btw. Do you have snow in your country?Do you have school or holiday? I will have the next week exams .I do not enjoy for it.


                                     





 shoes: CCC, pants: Takko, sweater: Primark, earrings: Primark

Žádné komentáře:

Okomentovat