...: Salát a moje bééčko/ salad and my B

pátek 22. ledna 2016

Salát a moje bééčko/ salad and my B

Mám béčko, chápete? Prostě béčko z psychologie... snad mi tu moji dětinskou radost odpustíte ;). Konečně jsem našla něco, co mě baví a v čem si připadám dobrá a víte co? Je to prostě super, i přes moje zdravnotní problémy jsem všechno tento týden zvládla a připadám si skvěle... 
Rady ode mě trošku po anglicku: STAY POZITIVE, STAY HAPPY  a hlavně NO STRESS, i když tomu se ubránit nedá :( 
Kdybych se tu ještě dnes neobjevila s dalším článkem, přeji vám krásný slunný pátek a užijte si volného večera. Mám vás ráda. Jo a outfit se tu asi dlouho neobjeví, venku je zima jak v pr... :D No chápete, ne? Proto mám pro vás pár home článků... například tento (uvidíte níže) vařící. Aneb moje primitivní kuchtění. 


 ENGLISH:
Hi guys today I do have B from exam test.I can´t believe it. It is so super, is not it? :) Now I am feeling very good and I do have some advices for you - for this friday. STAY POSITIVE, STAY HAPPY AND NO STRESS. :) I like you. I wish u a nice sunny day.
BTW. I am not going to add my new post with outfit, because in outside is very cold weather for shooting, therefore I do have for you a one easy recipe.



Recept/recipe

Ingredience/Ingrediens
400g těstovin/ pasta
2l voda/ 2l water
sůl/salt
olej/oil
dvě vaničky cherry rajčat
/ 2 doses of  cherry tomatoes
Krabí tyčinky/ crabs rods
1 okurka/ 1 cucumber
2 velké papriky/ 2 big papers
1 majonéza/ 1 mayonnaise

Po uvaření těstovin (těstoviny, voda, olej, sůl), nakrájíme zeleninu a krabí tyčinky, přidáme majonézu, okořeníme dle chuti a pořádně promícháme. Poté můžeme podávat. 

After cooking pasta (psasta, water, oil, salt), we cut vegetables and crabs rods after this we add mayonnaise and spices to taste and mix it. 

7 komentářů:

  1. mňam! hned si ho jdu udělat, až na to mořský maso :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak my si tam někdy místo toho dáváme kuření maso, teda když se někomu chce dělat :D, když ne tak třeba nastrouhat, nebo nakrájet kuřecí salám.

      Vymazat
  2. jo a vím, že je ráno, ale jím saláty pořád...a co! :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jím saláty taky pořád,vždy toho uděláme plný hrnec a jíme to dvě, takže snídaně, oběd a večeře to pak jistí :D

      Vymazat
  3. Vypadá to chutne! A gratulujem k Béčku :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) jsem strašně ráda, že to mám za sebou :)

      Vymazat