...: Přemýšlivá/ outfit

středa 1. června 2016

Přemýšlivá/ outfit

Miluji cesty autobusem, ano často se mi stává, že skoro usnu, cesta se vleče, zbytečná ztráta času sezením, nic neděláním, místo abych byla doma, venku a dělala něco zábavného/důležitého... prostě cokoliv. Ale když se tak zamyslím opravdu to mám ráda, nasadím sluchátka do uší a hledím z okna, pozoruji krajinu, která se během roku mění, pozoruji, co je kde nového, jsem celkem zvědavá! Přemýšlím nad tím, jaké lidé kolem mají životy, kam uhání ta paní s taškou, do jaké třídy chodí asi ty děti, které jdou kolem silnice, jaké je asi bydlet v tom a onom domě, v zimě jsem pozorovala vánoční stromky prosvítající skrz záclony, na jaře a teď zase květiny na zahradách... vždy se něco najde a když už chci vypnout, prostě se za poslouchám do hudby a začnu relaxovat po svém, přemýšlím nad texty písní, nad tím, co mi připomínají a když už je cesta opravdu moc dlouhá, či téměř u konce začnu zavírat oči, ale nebojte, nikdy neusnu! na to jsem zatím moc opatrná:D

I love travel by bus to school. I watch people and I think about their life, their homes and so on... 

sometimes I am so tired in bus, but I never slepp.!:) I am still thinking. And I often listen my favorite music.... 

 

I když jsem v posledním outfit postu psala o tom, jak ráda nosím šaty a zvedají mi sebevědomí, ráda nosím i takovéto "sportovní" free oblečení. Tričko, které na mně vidíte je z Croppu a vybrala mi ho kamarádka, právě z důvodu ať prý změním trošku styl :D. 
In this outfit you can see my favorite blue t-shirt. This t-shirt was choosen for me by my friend Monika in Cropp.
Pravděpodobně zítra se můžete těšit na přidání dalšího článku o akci Muzikanti dětem, o které jsem se zmiňovala v předešlém článku. Jinak teď toho mám strašně moc do školy, začalo nám zkouškové, proto míň přidávam a budu přidávat články.:) 




9 komentářů:

  1. Fotky sa ti podarili :) krasna

    Ak by si sa chcela zapojiť do giveaway tak ťa pozývam
    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ráda cestuji, ale čímkoliv. Nejvíce mě fascinují vlaky. A s tím přemýšlením to máme úplně stejné. Taky se na někoho dívám a přemýšlím, jak se asi má, kam jde apod. Sportovní outfit se mi moc líbí, vypadá hezky a pohodlně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlaky jsou také moc fajn, bohužel jimi moc necestuji, naposled někdy před pár lety se školou.... Děkuji za komentář a jsem ráda, že se outfit líbí:)

      Vymazat
  3. milujem cestovanie a hlavne ked idem vlakom :),a pocuvanie hudby ked chces vypnut je podla mna the best aspon pre mna to funguje
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Tady ti to moc sluší:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat