...: Jsem v knize/ I am in a book.

pondělí 31. října 2016

Jsem v knize/ I am in a book.

Přibližně před měsícem se kamarádka zúčastnila soutěže o foto knihu. Ani nedoufala, že by snad ona, jedna z několika mohla knížku získat. Ale zadařilo se a tou šťastnou se stala právě ona. Protože je začínající fotografka, svoji knihu pojala jako portfólio, kterým může prezentovat její tvorbu. A já jsem ji vděčná, že právě vybrala jednu z mých fotek, které fotila. Díky ní jsem opravdu v knize. 

Before one month my friend has win photo book and because she is photographer, she did from this book her portfolio. And I am happy, because I am in her book. My photo is in her book.

 Info o knize od Barči z jejího webu:
Ahoj všem.
Mám svou první foto knihu a to díky Saal Digital CZ
Fotokniha se díky programu, který umožňuje Saal-Digital stáhnout, vytvářela poměrně dobře. Knihu sem vzhledem k jejímu obsahu asi 54 stran vytvářela okolo hodinky, což mi nepřijde až tak časově náročné.
Fotokniha přišla poměrně dost brzo a to asi 3-4 dny od objednání.
Jelikož jsem zvolila menší formát fotoknihy, abych ji mohla nosit všude jako své portfolio, měla jsem strach, že fotky budou malé, rozmazané nebo nekvalitní. Nicméně když mi kniha přišla, byla jsem mile překvapena. Fotky jsou ostré, stránky pevné a kvalita tisku perfektní.
Zvolila jsem matnou verzi a to jak desek, tak stránek. Musím říci že matná verze vypadá opravdu dobře. Což se můžete přesvědčit na fotografiích.
Vazba je pevná a kvalitní.
Chtěla bych moc poděkovat a doporučit všem, kteří ještě neobjevili tu pravou fotoknihu pro jejich fotky, ať už z dovolené nebo na jakékoliv jiné fotografie.

 
 Já tímto článkem děkuji Barči za výběr fotografie do knihy a pro vás přikládám ještě originál, který jsem v předchozím roce sdílela na blogu v rámci jednoho z outfitových článků. 

Thank you to Bara for choosing of my photo and for you I add original photo by her, which I shared in my blog last year.

Pokud se vám líbí tvorba Barči a bydlíte v okolí Velkého Meziříčí, Jihlavy, či jste přímo z těchto měst, nebo by jste za Barčou byli ochotni dojet, napište ji na její facebookovou stránku Svět podle Barbory Bee, bude určitě ráda za každou zprávu.

If you like Bara´s photo you can click on this website: Svět podle Barbory Bee. 

Tímto je to ode mě pro dnešek vše. Poslední dobou vám spíše píšu články pod štítkem life a nehodlám od toho momentálně upustit. Pokud fandíte rybám, můžete se těšit na článek a video z Výlovu rybníku.:) Jinak všem přeji hezký večer. Já se jdu vrhnout na uklízení a chystání věcí na praxi, ať nemusím moc brzo vstávat, to víte, lenost vítězí a hlavně ten spánek, že!:)

It´s all from me I wish u a good night guys. xo

22 komentářů:

  1. juuu tak to je super :) vyzerá naozaj skvelo

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka vypadá krásně, fotka s tebou je úplně božská :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Obal aj fotografie vyzerajú úžasne! Skvelý nápad na darček ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *

    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsme v pátek vytvářela svou fotoknihu, už se těším až dojde a dám ji na blog.:) Není nic krásnějšího, než držet v rukou fotografie.

    Velká vánoční soutěž o produkty v min. hodnotě 2000,-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel tento pocit neznám, ale soudě podle toho, jak byla nadšená kamarádka z té své, věřím, že je to krásný pocit:)

      Vymazat
  5. Tá kniha vyzerá naozaj super! A vybrala tvoju veeľmi peknú fotku! <3
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? :) jsem ráda, že ji vybrala, jedna z nejlepších:)

      Vymazat
  6. Wow, ta kniha vypadá skvěle. Věřím, že tě to moc potěšilo, i já chci být v knize. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt kouzelný :) takové štěstí bych taky chtěla :)
    Nad fotoknihou jsem už párkrát taky přemýšlala :)
    A tohle vypadáa fakt moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. what a lovely post my dear
    the photobook is so pretty, amazing
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  9. jeeej tak to je inak super mať fotku v knihe, a ešte hentakú peknú!:)
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  10. Je to boží fotka! A celkově je super, jak tu fotoknihu využila. Má krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat