...: Parfémy/ perfumes

pátek 4. listopadu 2016

Parfémy/ perfumes

Jarní vánek plný svěží vůně květin, tak bych popsala toaletní vodu Caver od Frais Monde, kterou jsem společně s parfémovaným olejem Zephiros a čoko mentoskama(jako překvapení) vyhrála v giveaway u Aničky na blogu
Vůni, jak už jsem popisovala bych pospala spíše svěží lehkou, méně sladkou, nejvíce by se mi hodila k jarnímu období, ale já, která to zase až tak moc neřeším, ji budu používat už nyní. Ehm, vlastně už ji nějaký ten den používám, protože balíček přišel už počátkem týdne. 
 Na to, že se jedná o toaletní vodu musím pochválit výdrž, po našplíchání vydrží až do večera

Hi today I show you package by Anička by Frais Monde, which I won on her blog. The first thing which I won is toilette  water, This water has light floral scent and I think that is suitable for spring.
Zato parfémovaný olej, ačkoliv je popisovaný jako jemná květinová vůně spojená se dřevem s nádechem vetiveru, lehké ambry ve spojení s vanilkou, květy pomeranče a osmathu. Přijde mi poměrně výraznější a pro období zimy možná vhodnější. Ale opět opakuji, budu používat jak v létě, tak v zimě.:-). Jeho výdrž zatím nebudu komentovat, protože jsem ho ještě nezkoušela. Jinak violka má celkem špatné otevírání, ale to uvidíte samy společně s podrobnějším popiskem na fotce.

The second thing is perfume oil, It is described like a light floral scent but I think it´s heavy scent, it is suitable for winter time.
 
osobní vzkaz od Aničky:)


Když už jsem u těch vůní, musím se zmínit o vzorku parfému Mad love od Katy Perry, který mi přišel zdarma z parfums.cz notino.cz. Možná někteří z vás zaznamenali, že na stránce notino.cz občas probíhá posílání vzorečků k vyzkoušení formou řekněme malého dárku. Pokud jste toto ještě nezaznamenali, berte to jako malý typ a určitě sledujte eshop, nebo jejich fb stránku.
Jinak k vůni: vůně je silná, ovocná, řekla bych taková broskvová. Z počátku mi moc nevoněla, broskvové vůně nevyhledávám, ale už jsem si na ni zvykla. Výdrž hodnotit nebudu, nezkošela jsem.

And the last one parfume is not by Anna, but from notino.cz. I got this such as a small gift. If you follow website notino.cz maybe you will see offer for mini parfumes for free.This parfume has sweet fruity scent. I think that is peachy scent.

Znáte tyto vůně? Líbí se vám? Už jste postřehli zasílání vzorečků na notino? 

Do you know these perfumes?

12 komentářů:

  1. O zasílání vzorečků jsem nevěděla, tak děkuji za tip. Jinak Frais monde je skvělá kosmetika, mám od nich parfémovaný olej a je dokonalý, dokonce i krém na ruce. Ostatní vůně nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bude asi obdobný jak ten můj vzoreček, když je to také olej?:) já ji mám právě poprvé a jsem spokojená a není zač :)

      Vymazat
  2. Tyto vůně neznám, ale Frais monde mě láká.

    OdpovědětVymazat
  3. Parfémový oolej som ešte nemala, ale vyzerá veľmi dobre :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Tie vzorky ma prekvapili,vôbec som si to nevšimla. Musím pozornejšie sledovať eshop.:)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzorek mám taky a voní pěkně. Jinak tu první vůni vůbec neznám, ale svěží vůni květin miluju! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat