...: Vánoční polibek/ A christmas kiss

sobota 17. prosince 2016

Vánoční polibek/ A christmas kiss

V poslední době se přímo roztrhl pytel s vánočními filmy s romantickou tématikou. Ačkoliv mám raději tradičnější filmy, občas se podívám i na tu romantiku. Nejraději ze všech mám Vánoční polibek. 

In last time I see romantic christmas movies everywhere. And now I show you my favourite movie A christmas kiss. 

O čem film je? 
Designérka Wendy pracuje pro nejprestižnější designérku ve městě Priscillu. Wendy pro svou šéfovou dělá první poslední, doufá, že ji práce u Priscilly pomůže v její kariéře. Jednou když odchází od své šéfky setká se ve výtahu s pohledným mužem. Během chvíle se výtah zasekne a Wendy se s mužem políbí. Poté co se výtah otevře utíká pryč. 
Později zjistí, že onen pohledný muž je snoubenec Priscilly a vůbec si ji nepamatuje, navíc Wendy musí pro něj za Priscillu vyzdobit dům pro Vánoční večírek.Jednou když Priscilla odjede a Wendy zůstává s ním sama, sblíží se  on v ní postupně začne vidět tu, kterou políbil...

About film
Designer Wendy works for the most famous designer Priscilla. Wendy do everything for her boss, because she hope that she will help her with her career. Some day Wendy goes from Priscilla´s  home she meets handsome man in lift and they kiss together. After this she runs from lift.
But this man is spouse her boss and he does not remember her. And Wendy has to decorates for him his house for christmas party. When Priscilla goes away Wendy spends with him more time and he gets to know that Wendy is his love.
Můj vánoční filmový list/My christmas films list: 
1. Budiž světlo/ Deck the halls Zde/here 
2. Ukradené Vánoce Tima Burtona/ 
Tim Burton´s the Nightmare before Christmas Zde/here
3. Noc plná zázraků/Listy do M Zde/here 
4. Láska nebeská/ Love actually Zde/ here
5. Santa Claus/ The Santa Clause Zde/here
6. Vánoční polibek/ A Christmas kiss

Znáte tento Vánoční film? Máte rádi romantické vánoční filmy?

Do you know this christmas movie? Do you like romantic christmas movie?

pictures: google.cz

9 komentářů:

  1. Love this! ♥

    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Tento film nepoznám, ale celkově vánoční filmy mám moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, ale už jsem narazila i na ty, které za to opravdu nestojí.

      Vymazat
  3. Vůbec neznám, upřímně se těším, až mi skončí školní povinnosti a budu se koukat na vánoční filmy :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně ještě také neskončila škola, ale ve volném čase se snažím na filmy dívat, miluji je a patří také k tomuto období:)

      Vymazat
  4. Love actually povinne každé Vianoce musí byť :) a k tomu kilo vreckoviek a čokolády/ vianočných koláčikov :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop jop, já už mám za sebou, ale jak se znám pustím si to znovu o Vánocích:D

      Vymazat