...: Let´s smile:)

čtvrtek 30. března 2017

Let´s smile:)

 Co to vůbec znamená být štastný? Mít vše, co si přejeme? Být s milovanou osobou? Být zdravý? Mít peníze, úspěchy, skvělou práci? Cestovat? Mít spousty přátel, známých? Mít skvělou rodinu?  Nebo se cítit skvěle, s tím, co máme a nad ničím zbytečně nedumat, užívat si každé chvíle naplno?:) 
Myslím, že to jestli jsme šťastní dost ovlivňujeme i my sami a to jak si svůj život, svoji cestu nastavíme.
V poslední době moc přemýšlím nad zbytečnostmi, nebo nad tím, co mě trápí a nedá mi to spát. Přemýšlím ve dne i v noci a pak mám i špatné sny a celkově moje myšlenky nejsou dvakrát pozitivní. Celkově to potlačuje moje šťastné já a přichází to depresivní
Myslím, že bych měla tyto myšlenky odhodit pryč a radovat se z maličkostí, o tom přeci náš život je. Celý se skládá z maličkostí, které nás drží nad vodou, čím víc věříme v to pozitivní, tím víc energie pro život v nás je. Tím víc jsme šťastní a tím víc se nám dostává šťastných pocitů i od okolí. A přeci jen i úsměv, který ke všemu tomu patří dokáže podpořit a nakopnout i ostatní. Ne? :) 

What is means be happy? Have everything? Or be with lovely person? Be healthy? Have a money, great job? Or feel good with things we have? Be happy with little things around us? I think that we have influence for our happiness and for our way. I think about my worries, I think about it all day and all night and I have bad dreams. It is so depressive. I should throw out my bad thoughts and I should be happy from things around me. All our lifes is consist from little things. And if we belive in pozitive things we will be happy, we will have a more energy and people around us will be also happy.
Dress: Takko fashion; t-shirt: Kik; hose: Kaufland; sunglasses: Croatia

Smějme se a užívejme si jara, květin, sluníčka, odhazování teplých vrstev, nákupů, nových tenisek, dýchánků v přírodě, nových hudebních hitů, filmů, zdraví, lásky, usměvavých přátel a vlastně i těch, kteří se příliš nesmějí. Alespoň jim ten náš úsměv můžeme věnovat, že? :) 
Teď jen doufám, že jste se v mých myšlenkových pochodech neztratily. :D

Let´s smile and enjoy spring, flowers, clothes, new shoes, meeting in nature, new music, health, love and smiling friends and also friends who don´t smile, because we get them our smile, don´t we?
A teď něco k outfitu, pamatujete si, jak jsem vám psala, že sem na blog přidám můj outfit ze Silvestra? No tak to je on:)

By the way I had this outfit on New year´s party. I wrote about it, but I did not add this outfit. :) 

19 komentářů:

  1. V dnešnom svete už len málokde vidíš úsmevy a radosť, svet je príliš uponáhľaný a chladný.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda.:) ale je fajn se alespoň o ten úsměv pokoušet.:)

      Vymazat
  2. Myšlenkové pochody mám podobné :) Celý rok si teď před přijímačkama vůbec neužívám, a i když to zní fakt strašně, tak si připadám, jak když mi "protéká život mezi prsty" (nic míň blbě znějícího mě nenapadlo :D), a neuvědomuju si to hezké co se děje :( Ale slibuju si, že šťastná hned po přijímačkách budu, a vše si vyplním, tak snad to dodržím!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že dodržíš:)) Příjímačky jsou stres, sama to znám. Pak se budeš radovat, že to máš za sebou a to přirovnání je náhodou dobrý.:) Tak to občas mám také.

      Vymazat
  3. Napsala si to moc hezky. Taky poslední dobou nemám moc pozitivní myšlenky.. maturita se blíží a stres přichází, ale snažím si to právě kompenzovat těmi maličkostmi o kterých píšeš. Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maličkosti jsou moc fajn, třeba dneska jsem měla zase nic moc náladu a tak jsem se dala do pečení a hurá, buchta se povedla a hned mám náladu lepší. Je to blbost, ale někdy fakt ty maličkosti za to stojí.:) Počkej až bude po matuře, to bude veselo ;)

      Vymazat
  4. Já mám tolik práce, že takové myšlenkové pochody vůbec nemám. Přes den v práci, doma jsem ráda, že si odpočinu a večer usnu jak dřevo. :-D Outfit je krásný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky super, při práci člověk míň myslí na "blbosti":)
      Děkuji moc.

      Vymazat
  5. Perfect title. You have such a beautiful smile too!! :) Great looking outfit!! Love those burgundy tights!! Wish I could have seen a little more of them on your amazing legs! :) You look fabulous!! You have the prettiest hair. Have a great weekend babe!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! Občas se mi také zaplní hlava negativními myšlenkami, ale ve výsledku se přesto přenesu, protože život je jen jeden a měli bychom se radovat i z maličkostí :) Bohužel ne každý to umí...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. I já se docela často přistihnu, jak moc se hrabu v problémech a tím si je do svýho života přitahuju. Být štastný, je umět být sám se sebou, spokojený :) Vmínat maličkosti, třeba to náádherný sluníčko, květiny, hezkou písničku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Premejsleni o kravinach je muj denni chleba. Az prijdes na to jak se toho zbavit dej vedet joo prosim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel přijít na to nemůžu.:D ale občas mi pomáhají ty maličkosti, jak o nich píšu, dneska buchta, zítra třeba kytka apodobně...

      Vymazat