...: Tří leté výročí a wishlist/ three year anniversary and wishlist

čtvrtek 25. května 2017

Tří leté výročí a wishlist/ three year anniversary and wishlist

Ahoj všichni, znáte už Zaful? Možná jste o něm četli už u mě na blogu, nebo někde jinde na blogu, či jste viděli některé kousky z něj v nějákém videu.
Jak asi mnozí ví Zaful je docela známý čínský eshop s oblečením všeho druhu, šperky, věcmi do domácnosti, kosmetickými doplňky, jako jsou štětce a podobně... No a příští měsíc bude mít tento eshop už tří lete výročí, s kterým přijde řada slev a různých výhodných nákupů. Já jsem si při této příležitosti přichystala pro vás wishlist s tím, co se mi aktuálně na Zafulu nejvíce líbí a co bych si asi sama zhruba vybrala. :)
 
Hi everybody, Do you know Zaful? I think that yes. Maybe you read about Zaful on my blog, maybe don´t, or maybe you see clothes from Zaful in Haul on Youtube.Zaful is famous eshop with clothes,shoes, accessories, cosmetics things - I mean face brushes, with home decor and so on.... And next month Zaful site  three-year anniversary is coming with discount and with extra offer for you. Because Zaful has anniversary I made for you my wishlist with examples of clothes on Zaful, I hope that you will like it and that you use chance for good shopping on this web site.
Jelikož se blíží léto, chtěla bych si pořídit nové plavky. Plavky sice z minulého roku ještě mám celkem v dobrém stavu, ale znáte to... párkrát se vykoupete v moři, nebo v bazénu a je po plavkách. 
Asi největší výběr plavek, které mě zaujaly jsou na Zafulu. Najdete tam plavky nejen na menší poprsí, ale i na větší, když hledáte ;). Plavky jsou tam originální a myslím, že i za skvělé ceny. Na obrázku nejsou přesně, ty které bych asi chtěla, ale líbí se mi.:) 

Because it will be summer I need bikinis. I have bikinis from last summer, but on Zaful are amazing bikins for fine prices and I need them! :) There are bikinis for every boobs, for small but also for big. If you like this, you will click on Zaful.  On th picture are my favorite bikinis, but  thinking about another.



Co v mém šatníku téměř nemám, nebo mám, ale vůbec mi nesedí je overal. Ráda bych si pořídila takový, který by podtrhl to, co má a zakryl, co nemá být příliš vidět a nevypadala bych v něm jako pytel. Na Zafulu je opět celkem dost velký výběr overalů a docela dost se mi jich líbí, ještě přemýšlím, který si nakonec objednám... 

I have not jumpsuit so I want it, I like jumpsuits on Zaful, there are nice pieces... What do you think? :)
 Víte čeho není nikdy dost? Brýlí! Na Zafulu jsem si zamilovala zrovna tyto dvoje a pokud se nemýlím, řadí se teď mezi must have kousky. :) 

I love sunglasses and on Zaful are so cool and there are must - have pieces for this summer.
Jak se vám líbí tato košile, nebo košilové šaty? Já upřimně moc výšivky nemusím, ale takhle košile se mi docela líbí. :)
Do you like this black shirt dress/ blouse? :)

8 komentářů:

  1. Great wishlist dear
    Have a nice day
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpovědětVymazat
  2. Košilové šaty jsem si zrovna nedávno koupila v Textil House. Je super že Zaful má výročí a bude mít slevy. Pokud budu mít peněz na zbyt, možná bych si mohla něco koupit. Overaly se mi moc líbí a mám ten stejný problém jako ty. Jelikož nemám perfektní postavu, často v overalu vypadám hrozně a dělá mi ještě větší prdel než mám nebo vypadá jak pytel :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty černé plavky jsou moc pěkný,ale jsem radši když si zrovna plavky můžu vyzkoušet v obchodě. Ten overálek je krásnej, já sama žádnej nemám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se hrozně líbí ten overal, taky jsem už nad nějakým uvažovala. Žádný doma nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Super kúsky :) Nejaké overaly by som si chcela už kúpiť aj ja

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  6. Ten overal je super a líbí se mi i ty černý plavky! Celkem by mě zajímalo, jak by mi ta podprda slušela ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat