...: Podzimní makeup1/ autumn makeup 1

neděle 15. října 2017

Podzimní makeup1/ autumn makeup 1

Ahoj všichni, v posledních dnech se sešlo tolik událostí, že jsem dříve nemohla a vlastně ani moc nechtěla sem psát. Ale život jde dál a tak přicházím s novým článkem. Tentokrát bych vám ráda ukázala makeup, s kterým jsem si vyhrála před školou a který doplňují umělé řasy z Rosegalu. Řasy většinou kupuji u Větnamců, nicméně zkusila jsem své první z čínského eshopu a vypadají téměř jako pravé, což hodnotím velice kladně. Jen lepidlo si z čínských eshopů nerisknu zkoušet a raději používám z drogerie.

Hi in last day it were many events so I did not want to write new post... But life goes on and I have for you a new post. Today I want show you my new post with makeup, which I made before going to school. I used with makeup plastic lashes from Rosegal. It looks like a real lashes.
TVÁŘ: Makeup cover Dermacol// Liquid camouflage Catrice - odstín beige// Krajkový pudr Dermacol// Konturovací paletka Essence// Tvářenka blushed Miss sporty

FACE: Makeup cover Dermacol// Liquid camouflage Catrice - beige// powder by Dermacol// Contouring palette Essence// Face blushed Miss sporty
OČI: Paletka očních stínů Makeup revolutin Iconic 3// Umělé řasy Rosegal// Pěnový oční stín Dermacol// Lepidlo na řasy z Rossmana// Duo na obočí Rimmel// Řasenka Scandal eyes rockin curves Rimmel// vodě odolné linky Essence

5 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí umělé řasy, ještě jsem je nezkoušela, ale na tobě vypadají fakt dobře. Krásné líčení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. ten korektor od Dermacolu a paletku od Makeup Revolution mám taky a jsem spokojená:) hezké líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezké ty řasy. Celkově je líčení krásné a produkty super :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Nice makeup!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat