...: Předvánoční obří haul/ haul before Christmas

sobota 23. prosince 2017

Předvánoční obří haul/ haul before Christmas

Protože se mi zajisté po Vánocích nakupí spousta nových věcí, rozhodla jsem se natočit a napsat obří předvánoční NEW IN/ HAUL a ukázat vám kosmetiku, dekoraci, doplňky, oblečení atd... Jednoduše řečeno VŠEHOCHUŤ. :) 
 Z Vídně z trhů jsem si dovezla hrníček s andílkem. V XXXlutz jsem si koupila hrníček na kafe do auta za 49 KČ, velké mínus je, že se teplem víko roztáhlo. Misku za 14 Kč mám z Kiku a je skvělá na svíčky. 

I had mug with angel from christmas markets in Vienna. In XXXlutz I have bought mug for coffee for 49 CZK and dish is from Kik and it is good for candle. The price of dish is 14 CZK.

 Frozen od Lushu jsem si kupovala na začátku prosince asi za 150 Kč, má dělat efekt sněhových vloček ve vaně. 
Nyx je mojí první rtěnkou této značky, barva je super, ale slézá, víc možná v recenzi..., Makeup revoliton vamp je z Notino.cz za 15 KČ a ta druhá z Rossmana asi za 30.
Řasy, náušnice a houbička na makeup přišly z Rosegalu, a byla to moje první objednávka mimo spolupráci. 
Maska od Pilaten je z Tety cca za 20 KČ, na vanilkovou masku jsem četla dobré recenze a ecodenta - černá pasta je z Notina.  

Frozen by lush I have bought at the start of December for 150 CZK. 
Nyx is my first lipsticks by Nyx, colour is super, but it is not long lasting... Makeup revolution vamp is from Notino.cz for 15CZK and another lipstick is from Rossman for 30 CZK. 
Eye lashes, earrings and sponge for makeup are from Rosegal and it was my first order. (no cooperation)
Mask by Pilaten is from Teta for 20 CZK, vanille mask is from DM and I read about this good recenzion and ecodenta is 
Kalhoty Promod a červenou kroplou halenku jsem zdědila, modré triko s dlouhým rukávem a sobem jsem obdržela ze Zafulu.
Pants and red halens I got by my family, blue christmas t-shirt with long sleeves I had by Zaful.
 Svetrové šaty i vínový svetr jsou z Vinted, obě věci se pohybovali v ceně kolem 100 korun. 
Tmavě modrý svetr a barevné tílko na cvičení jsou mými prvními úlovky z Lidlu. Svetr stál kolem 100 korun a tílko asi 50.
 
Both of these things are from Vinted and price was aroun 100 CZK for one piece.
Dark blue sweater and colourful top for sport are from Lidl. The price for sweater was around 100 CZK and price for top was around 50 CZK.

8 komentářů:

  1. Krásné a veselé Vánoce!
    Ty vánoční kousky oblečení jsou nádherné :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné kousky :) a přeji krásné a pohodové svátky :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, such a great post! I love the red lace blouse. :)

    New post on my blog: NEW BLOG POST

    Kiss!

    OdpovědětVymazat
  4. Love your post dear ♥
    If you want you can check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    OdpovědětVymazat
  5. Frozen z Lushe jsem dostala od kamarádky k Vánocům, skvělá koupel to byla :) jinak pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lush zbožňuju a vánoční svetry jsou krásný! Ráda je nosím :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Od Lushe mám teď taky pár produktů. Už se na ně těším. Každopádně se mi líbí oblečení, to se mi u tebe líbí snad vždy, máš hezký styl.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  8. So many great things, lady! Thanks for sharing!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovědětVymazat