...: Plesové šaty/ prom dress

sobota 6. ledna 2018

Plesové šaty/ prom dress

Vzpomínám. Už je to pár let, kdy jsem chodila na střední. Byla jsem ve čtvrťáku a pomalu se začínala loučit se střední. Měli jsme ve škole stužkovák, byla to v podstatě naše první párty, kdy nám bylo všem osmnáct. Zde jsme dokázali, že si něco ze školy pamatujeme, dokážeme se na něčem domluvit a bavit se a zabavit i profesory, kteří se účastnili. To měla být naše před rozlučka, až do té doby, než někdo vymyslel maturiťák… Na naší škole nebyl doposud zvykem. Ples každoročně pořádali pouze druháci, aby předvedli, co se v tanečních naučili. My jsme byli výjimka. Vzpomínám, že bylo pro mě docela složité najít vhodné šaty. Už ani pořádně nevím, co jsem měla na sobě, ale výběr moc velký nebyl, nebo jsem v tom neuměla chodit… nevím. 
Každopádně dnes se doba zase trochu posunula, a pokud vás maturiťák čeká, nebo jdete někam na ples, ukážu vám pár typů na maturitní šaty z pickedresses.


I remember .. It's a few years back. I studied at high school. I was in the last year of school and I should have said goodbye. We had a party. It was our first party when we had eighteen years old. We were adulds. We did not have a prom party. Someone figured out that we should have a party on the ball which is for second grade students. I do not remember which dress I had, but I know that I did not find perfect dress.
Today it is easy and if you want a nice prom dresses Toronto for you, you can find them on pickedresses.

Moje oblíbené šaty/ My favorite dresses:
www.pickedresses.com/a-line-satin-floor-length-with-beading-v-neck-backless-ladies-prom-dresses-ped020102600-p6028.html?utm_source=post&utm_medium=ped153&utm_campaign=blog


www.pickedresses.com/open-back-a-line-scoop-neck-chiffon-floor-length-beading-new-style-prom-dresses-ped020102696-p6065.html?utm_source=post&utm_medium=ped153&utm_campaign=blog


www.pickedresses.com/scoop-neck-open-back-tulle-chiffon-beading-sweep-train-dark-navy-prom-dress-ped020101686-p5189.html?utm_source=post&utm_medium=ped153&utm_campaign=blog



Chystáte se na ples? Jaké šaty se vám líbí nejvíc? Moje nejoblíbenější šaty jsou první modré. / Are you going to go to ball? Which dress do you like?

9 komentářů:

  1. Mě se nejvíce líbí ty druhé šaty. Teď už máš i půjčovny šat, kde se taky dají sehnat pěkné kousky. A je to skvělé řešení, když neplánuješ chodit na takové akce často. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou nádherné, ale ty poslední se mi líbí nejvíc:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Není to můj styl, ale asi se mi nejvíc líbí ty druhé. Já jsem měla šaty půjčené a byly někde z Ameriky, ale nakonec se mi moc nelíbily. Přišly mi 2 dny před plesem a už jsem s tím nemohla nic dělat. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí ty poslední :) Já mám maturák za 19 dní, a byl celkem veliký problém sehnat šaty. Mám velikost 32 a 152 cm.. Nakonec ale mám a teď vzniká druhý problém- boty :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu krásné šaty! Nejvíce se mi líbí asi ty první..

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se nejvíce líbí ty první.. i když na fotce to vždycky vypadá úplně jinak než potom ve skutečnosti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíce se mi líbí ty druhé šaty!

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí ty druhé šaty!

    OdpovědětVymazat