...: Večer/ tonight

sobota 20. ledna 2018

Večer/ tonight

Ležím v posteli, cpu se těstovinami ze sáčku, které jsem si lehce pro lepší chuť poupravila, popíjím již dnes třetí kafe a pokouším se sesmolit článek. Jsem zklamaná... Ani nevím proč, bezdůvodně smutná. Možná je to tím, že jím právě ty těstoviny a nejsem na vysněné večeři, na kterou jsem zrovna dnes měla chuť, možná je to tím, že jsem se téměř celý den nudila a věnovala svůj čas učení a možná také tím, že prostě nemám s kým zrovna na to úžasně chutné a vypadající jídlo jít a cpu se polotovarem doma... Nevím. Přemýšlím nad sklenkou vína a filmem. Alespoň, že jsem dnes stihla nafotit s mámou fotky, které na poprvé vůbec nevyšly... 
I am lying at my bed and I am eating pasta from packet. I am drinking my third coffee and I am trying write new post. I am dissapointed, but I don´t know why I am sad. Maybe it is that I am eating pasta and I am not sitting in restaurant and I am not eating my dream dinner- Maybe it is that I am bored all day and I study and maybe it is problem that I don´t have somebody who want go to restaurant with me so I am eating at home ready-to-cook food. I don´t know. I am thinking about wine and movie.

 Jaký máte večer vy?  Také vás občas přepadají takové nálady?:) Mimochodem pokud máte rádi těstoviny se špenátem a sýrovou omáčkou od Maggi, doporučuji pro lepší chuť přidat kousek Nivy a Eidamu pro lahodnější chuť. Není to moc zdravé, ale určitě to chuťové pohárky potěší o kapku více.:)
What about your evening? Do you have somewhere this mood? By the way If you like pasta with spinach and cheese by Magii, you add blue cheese and other cheese. It will has better taste. 
cardigan: Primark, t-shirt: Kik/ Primark, jeans: Primark, shoes: Deichmann, coat: F&F, cap and gloves: No name, lipstick: Nyx  suede
Pomalu se blížím ke konci zkouškového - a to teprve začalo... Oblečení mi od posledního článku zase lehce přibylo a ráda bych vám tímto způsobem ukázala mé outfity. Tento je zcela obyčejný, bílo černé kombo je si klasika... a válenky? Nesnášela jsem je, kupovala jsem je kvůli problémům s nohami, no a zamilovala jsem si je. Zkombinovat se dají a úplně nejhůř nevypadají. Co myslíte? 
I will finish my exams at school - exams starting now... I have more clothes from last outfit post and I want show you my clothes. This is simple outfit. White and black combination is classic. And shoes? I did not like it, but I bought it because my problems with legs, but now I love it. It is so comfortable and it looks good, what do you think?  

11 komentářů:

  1. Ano, taky mě někdy taková nálada přepadne. Jinak fotky jsou pěkné, i outfit. S těmi rovnými vlasy vypadáš úplně jinak, ale sluší ti to. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. V poslední době začínám účes docela střídat. :)

      Vymazat
  2. Great photos dear
    Take care!
    http://softcutie.blogspot.com.uy/2018/01/popreal-cute-princess.html

    OdpovědětVymazat
  3. No niekedy ma pochytia kadejaké nálady taktiež, to potom len zajedám a zajedám... :D Veľa šťastia ku skúškam. Čo sa týka outfitu, veľmi pekné a jednoduché veci, ktorými nič nepokazíš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nálady mám občas tiež, ale ako rýchlo prídu, tak aj odídu, chvalabohu. Inak outfit pekný! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic photos! You looks so pretty <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný svetr, moc se mi líbí ty rukávky :-)
    https://thevelife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný outfit! Ty rukavice jsou nádherné:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat