...: Tak mě vyhoď/ empties

pondělí 19. února 2018

Tak mě vyhoď/ empties

V dnešním článku uvidíte spotřebované kosmetické i nekosmetické produkty. Můžete si přečíst krátké shrnutí a nakonec mrknout na video, které je o něco výstižnější než celý článek. Opět záleží na vás jakou formu preferujete, co se vám víc líbí a jakém jste aktuálním rozpoložení. Tak hurá! Jde se na to. 
Na první fotografii můžete vidět sprchový gel Palmolive s vůní čokolády, tento gel doporučuji, vůně je božská! Druhým produktem je šampon pro muže Alpecin. Pomáhá proti vypadávání vlasů a je skvělým produktem i pro ženy, když přebijete balzámem pánskou vůni. O něm bude více v budoucím článku o vlasových produktech.
 
Hi today I show you my empties products. There are cosmetics and non cosmetics things. You can read something about these products and in the end it is video. On the first picture is shower gel Palmolive with chocolate. I recomend this gel because of smell. Next product is shampoo for men. It is Alpecin. It is good for falling hair. If you use balsame after this, it is okey. 


Na další fotografii můžete vidět rovnou 5 produktů. Mezi nimiž jsou stálé kousky v podobě Garnieru tonika a mého oblíbeného kokosového oleje. Kulička od Fa je skvělá, moc pěkně voní, ale přecházím v rámci kuliček spíše na přírodní kosmetiku, takže jedině sprej. A kulička od M&S byla také moc fajn, tu rozhodně doporučuji. Aphrodite krém jsem získala v rámci výzvy na blogerkách a v budoucnu si tuto kosmetiku určitě pořídím. Krásně voní, hydratuje, nemastí a je přírodní. ;)

On this photo you can see five products. There is my favorite Garnier tonikum, which I use again and again, my favorite coconut oil, Fa, which is good, but I use natural cosmetics under my arms. M&S was very good and I recommend this. Aphrodite I got by blogerky.cz and I want try it again, it has nice smell, it hydrates, it is not so greasy and it is natural cosmetics.
Violku od Bu jsem měla v časopise a už si vůbec nepamatuji vůni. Vzorečky od Yves roscher jsem si oblíbila a balea holící gel je super na cesty. :)

Mini parfum I got like a present in magazine. Mini products by Yves Rocher were very good and Balea is nice product, it is suitable for travelling. 

Znáte některé produkty? 
Do you know some products?

6 komentářů:

  1. Ten sprcháč Palmolive už mám asi potřetí a moc mi vyhovuje:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprchový gél som si raz plánovala kúpiť a voňala som ho v tescu a mal naozaj super vôňu,ale nakoniec som si zobrala palmolive marhuľový a ten je tiež super :) .

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám jen kokosový olej, který je i mým oblíbeným. Jinak mě zaujal sprcháč s vůní čokolády, po něm se musím podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Oooo hneď keď som videla ten čokoládový Palmolive! Ja používam "značku" Original Source ale Palmolive je srdcovka, ku ktorej sa vždycky vraciam! Dokonca aj teraz ho mám <3

    KLAUDI

    OdpovědětVymazat
  5. Já ten sprcháč moc nemusím, je na mě až moc hutný a špatně se mi rozmazává :)

    OdpovědětVymazat
  6. Palmolive sprcháče majú nádhernú vôňu :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat