...: Šaty s drobnými kvítky/ dress with small flowers

pondělí 28. května 2018

Šaty s drobnými kvítky/ dress with small flowers

Vítám vás všechny u nového článku, včera jsem si udělala čas a vrhla se na některé blogy a odpovědi na komentáře a docela jsem koukala jak vás poslední šaty uchvátily. Dnes vám ukážu druhé šaty, které mi přišly také ze Zafulu a které jsou mi bohužel v určitých partiích malé a z toho důvodu je také budu posílat dál. 

Hi everybody, yesterday I read many blogs and I read your comments and I watch on post with polka dots dress, I watched that you like it. So today I show you second dress from Zaful.

Jedná se o modroučké šaty s drobnými kvítky různých barev. Šaty jsou na jedno rameno a na  levé straně je plastový zip. Jsou lehce volánkové a jsou naprosto úchvatné, opět škoda, že nejsou tak úplně v mém čísle. 

It is blue dress with small colorful flowers. Dress are on one shoulder and on the left side is plastic zipper. They are amazing, it is pity that it is small size for my breasts.
A jak se vám líbí tyto šaty? 
Do you like this dress?

16 komentářů:

  1. Vypadají pěkně a na léto budou super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Na léto se určitě budou hodit. :) Také si chci nějaké koupit, jen tedy ne s kytičkami. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tie vyzerajú naozaj rozkošne! Veľmi pekná farba :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné letné šaty :) Takové rozkošné :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  5. Jemine tie šaty mi strašne pripomínajú moje obľúbené zpred pár rokov no len škoda, že mne sa na nich utrhlo ramienko a žiaľ už som ich nijak neupravila :/ asi možno sú ešte doma ale boli skvelé :) Krásna farba, krásne šaty

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  6. Wonderful dress!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Květinový vzor se mi líbí čím dál víc. Moc pěkné šaty :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  8. Really beautiful dress <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Beautyfull! Really, I love this dress! amazing *.*
    kisses from Poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. THat is one lovely floral dress ♥

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Téda, šatičky jsou nádherné. Já jsem si jedny dost podobné koupila za docela dobrou cenu z eshop second handu. Sice to zní blbě, ale byly prakticky nenošené a značkové, což mě u obchodu tohoto typu docela překvapilo.

    OdpovědětVymazat