...: Deštivý den/ rainy day

středa 11. července 2018

Deštivý den/ rainy day

Velké vlhké kapky dopadají na parapet, buší o okenní rámy, nebe je temné, oči se zavírají, neudrží pozornost... nuda, nechuť cokoliv dělat, vyrazit ven a schytat proudy vody, mít promočené kalhoty, vlastně úplně vše co jde... Vítr, chladno. Blbá nálada. Teď jsem vám popsala můj včerejší den. Ano i já mám své dny nechuti a v mnohých případech jsou ovlivněné nehezkým počasím, doprovázeným únavou. 

Big damp drops fall on the parapet, pounding on the window frames, the sky is dark, the eyes are closing, they do not hold the attention ... boredom, reluctance to do anything, go out and be wet, have soaked trousers, Wind, cold. It's a stupid mood. Now I told you about my last day. Yes, I have my days of reluctance and in many cases are with unpleasant weather and accompanied by fatigue.


Upřimně do teď jsem nebyla příliš připravená na déšť, nesnášela jsem chodit ven, když pršelo a ačkoliv včerejší den nebyl zrovna můj perfect day, něco se změnilo. Ano po dlouhé době jsem si pořídila pořádný deštník, tím myslím deštník, který mě ochrání před deštěm, není zkřivený a vypadá moc hezky. Není příliš velký, lehce mi chybí delší rukojeť, ale víte co? Před deštěm ochrání a to je hlavní ne??? A navíc myslím, že barevná kombinace, kterou jsem si nakonec vybrala je skvělá pro rozzáření těch smutných nehezkých dnů. (Vybírala jsem ještě mezi deštníkem se sovami a černým s kočkami). Pokud vás deštník zaujal můžete se podívat na stránky Albi. Případně se můžete podívat na další varianty. :)

I was not so good prepared for the rain till now, I hated to go outside when it rained, and although yesterday was not my perfect day, something changed. Yes, after a long time I got a proper umbrella, I mean an umbrella that protects me from the rain, it is not bad and looks very nice. Not too big, I miss a longer handle, but you know what? It  protects before rain and it is the main. Plus, I think the color combination I've have choose  is great for those sad, unpleasant days. (I was thinking about an umbrella with owls and  about black with cats). If you like this umbrella, you can look at the Albi site. Alternatively, you can pick at other variants. :)
Mimo jiné kromě deštníku bych potřebovala také pořádné nepromokavé boty, ale něco vám povím, najít takové boty aby mi seděli, nestály majlant a byly nepromokavé, to je teprve oříšek :) Tak třeba někdy... :) 

Besides the umbrella, I would also need some waterproof boots. But I can´t find perfect shoes for me.
Líbí se vám deštník? Který by jste si vybrali vy? 
Do you like this umbrella? Which one do you like?

10 komentářů:

  1. Deštník je moc pěkný. Já jsem si v poslední době hodně oblíbila průhledné deštníky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Love colorful umbrellas. They make dancing in the rain even more fun and bright :)

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný deštník, já mám už několik let svůj průhledný s lemem s puntíky a miluji když prší a můžu ho vytáhnout :D ale já mám ráda déšť všeobecně ;)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat