...: ANGINA

pondělí 24. září 2018

ANGINA

Tak a je to tu, se změnou počasí, přišla i změna mého zdravotního stavu. Celičký den jsem ležela v posteli a ládovala se léky, vitamíny a pila jeden čaj za druhým a víte co? Zatím nic nepomohlo, stále se cítím pod psa. Je mi hrozně. Tak snad zejtra už to bude lepší. Doufám, i když většinu času trávím doma, potřebuji fungovat a chci. No nic, jdu si pustit na chvíli ještě film a poté spát. Tak Dobrou všem a kdo si to přečte až teď tak přeji krásné sny. :)

With a change of weather my health change too. All day I lie in my bed and I ate drugs and vitamins and I drink many teas. For now it does not help me, I feel so bad. I hope that tomorrow it will be better. Although I usually spent my time at home I need be good and I want. Now I go watch film and after this I will sleep so good night and who read this now I wish you nice dream. Your Kate

18 komentářů:

  1. great post!
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Wishing you a speedy recovery Take care xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2018/09/discovering-albert-park.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much, I hope that I will be health as soon as possible.

      Vymazat
  3. Tak to nezávidím, ale přeju brzké uzdravení! Já musím zaklepat, ale od těhotenství jsem nebyla nemocná..tak snad to tak bude i nadále abych to nepřenesla na dcerku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce aby jsi nebyla. No malé děti chytají rychle nemoci, proto se vyhýbám i roční sestřence, přesto, že antibiotika by už měly zabrat a neměla bych být nakažlivá.

      Vymazat
  4. Můj lék na nemoc je pití vody. Opravdu pití několika litrů za den, během pár hodin jsem oka. :) Dokonce i bez prášků. Tak to můžeš zkusit. :) Snad se brzo uzdravíš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No piju hrozně moc a pila jsem, ale musela jsem pro antibiotika, nedalo se to.

      Vymazat
  5. Brzy se uzdrav :) Taky to očekávám, protože to počasí je děs. Už včera mi bylo nějak divně asi úplněk :D dnes je to lepší.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš zdravá i nadále. :) Mně je už lépe, antibitoika začala zabírat, akorát jsem zavřená a je to strašná otrava.

      Vymazat
  6. Skoré uzdravenie, mne sa teraz tiež podarilo ochorieť :D

    OdpovědětVymazat
  7. Brzy se Kate uzdrav :-( já angínu měla v této době přesně před rokem. Letos mám chřipku :/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji brzké uzdravení. Já byla nemocná před 2 týdny a bez antibiotik to nešlo. Taky mi nic nezabíralo, tak snad ti je už lépe.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No já nakonec musela také pro antibiotika. Nedalo se to.

      Vymazat
  9. Tak snad už se cítíš lépe :) Takové počasí je přímo stvořené pro nemoci...
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Teď už to chytá i mamka :) A cítím se líp. Děkuji.

      Vymazat