...: Novinky Léto, září/ New summer, september

čtvrtek 27. září 2018

Novinky Léto, září/ New summer, september

Vítám vás u nového článku a zároveň u nového haulu. Dnes bych vám ráda ukázala kousky, které jsem si zakoupila během letních prázdnin a měsíce září. Na fotografiích uvidíte nejrůznější doplňky, oblečení a trochu i té kosmetiky. Bohužel jsem se za celé prázdniny vydala na pořádné nákupy pouze jednou a ještě se snažila trochu ušetřit, proto většina věcí je od nás z města z drogérek, Pepca a Kiku. Oba tyto obchody mám velice ráda, jsou cenově dostupné a kolikrát mě mile překvapí tím, co je v nich za nabídku. :) Nakupujete taky v těchto obchodech?


Hi I welcome you at new article and new haul. Today I want show you things which I bought during summer months and September. On photos you can see mix of accessories, clothes and a little bit of cosmetics products. Unfortunately I was on a big shopping only once so I bough more things in our city in Pepco, Kik and drugstores. I like Kik and Pepco, they are my favorite shops, they are a nice prices and I am often suprised from amazing things. Do you shop in this shops? 
Kárované kalhoty jsem koupila ve výprodejích za 139 korun v New Yorku a jsou mým velice oblíbeným kouskem. Červené triko s volánky pochází z Mohita a stálo kolem 200 korun a je skrze volánky u mě docela neobvyklým kouskem. Starorůžová halenka/ tričko pochází od nás z města z butiku s oblečením, které se vyrábí v ČR a je spíše lepší na podzim, skrze silnější materiál.

Tartan pants I bought in discounts for 139 CZK in New Yorker and it is my very favorite piece. Red t-shirt I bought in Mohito and the price was around 200 CZK. This style of t-shirt is for me very new and it is unusually piece in my wardrobe. Pink blouse/ t-shirt is from our city and I bought it in shop where is only Czech fashion. This t-shirt is suitable for autumn because of warmer material. 
Nesnáším světlo když spím, z toho důvodu jsem si pořídila masku na oči na spaní, no musím se přiznat, že mi zatím stačí polštář a ještě jsem ji nevyužila. Černá síťka s korálky (náramek i náhrdelník) pochází z Kiku a obě dvě věci byly ve výprodeji. A uzel na krk s náušnicemi si pochvaluji hlavně díky ceně, po odečtení ještě další slevy mě jedna věc vyšla pouze na 14 korun v Pepco. 

I hate light when I sleep, from this reason I bought mask for sleeping, but I did not use it. Black necklace and bracelet with pearls are from Kik and they were in discounts. And next necklace and earrings are from Pepco, the price was 29 CZK, but when I bought it I got next discounts and after this the price was 14 CZK. 
Roll on od Aknelotu a Peeling od Isany jsem si zakoupila kvůli nově vzniklým problémům s pletí a musím říct, že jsem spokojená s oběma produkty, hlavně s Aknelotem, který nemám poprvé. :) Žiletky jsou moje nejoblíbenější, vzoreček nové masky na vlasy jsem obdržela v časopisu Joy a Yves Roscher šampon si kupuji neustále dokola, jsem s ním spokojená. 
Bohužel jsem zapomněla nafotit volánkovou halenku z Mohita, pyžamo z Pepco a trika s krajkou z Pepco. Všechny tyto produkty můžete vidět ve videu, nebo určitě uvidíte v nějakém článku. Volánkovou halenku mám již nafocenou ;)

Roll on by Aknelot and Peeling by Isana I bougjt because my new problems with skin and I have to say, that I am satisfied with these products and mainly with Aknelot which I have not at first time. Wilkinson razor blades are my favorite and the sample of mask by Garnier i bought in Joy magazune. Yves Roscher shampoo is my favorite and I buy it again and again. 

10 komentářů: