...: V poli/ in fields

sobota 3. listopadu 2018

V poli/ in fields

Vítr foukal a já se bála, stromy šustily, byl chlad. Ano podzim, ten pravý podzim. Slunce svítilo do zad, stromy vesele hrály všemi barvami, občas pták přeletěl nad hlavou. Z dálky šly slyšet vlny na rybníku. Šla jsem cestou. Vychutnávala jsem si každý lupen, který mi zašustil pod botami, pod krásnýma botami, které jsem si vloni koupila v Primarku a říkala si, jak se budou pro podzim skvěle hodin a ano hodily se, parádně doplňovaly tu barevnou škálu lístků, na kterou jsem došlapala.

The wind was blowing and I was afraid. It was cold. It is autumn. The sun was shining in the back, the trees cheerfully playing all the colors, sometimes the bird flew overhead. I hear the waves on the pond from afar.. I was on my way. I liked every single piece of leaves that was scuffed under my shoes, under the beautiful boots I bought last year at Primark I had thought that it had being super for the Autumn and fit, they perfectly complemented the colorful range of leaves.

Jacket: Primar, Scarf: Primark, Dress: NewYorker, Sunglasses: no name, Bracelet: No name, Nylons: Kaufland, Shoes: Primark

Fotila jsem kde každou pozdní květinu, plody podzimu, vychutnávala jsem si pohledu na červené šípky a šišky stromů, které se mi houpaly nad hlavou. Podél plotu sousedů jsem došla na kraj cesty, stála jsem a rozhlížela se, všude pusto prázdno, jen prázdná hnědá pole se zbytky čehosi, co už mělo sezónu za sebou. Naproti mě stála víska, s krásným bílým kostelem, který znám již od dětství, fotila jsem ho nespočet krát a nespočet krát ještě budu, navždy zůstane v mé paměti, místo kam se ráda vracím i přesto, že jsem ho už tolikrát nesnesla. 

I photographed every late flower, the fruits of autumn, I enjoyed looking at the red eglantine and the nobs of trees that rocked over my head. Along the fence of my neighbors, I reached the edge of the road, standing and looking around, emptiness everywhere, empty brown fields with the remnants of what had the season behind. I stood against beautiful white church that I have known since my childhood, I photographed it many times, it will still remain forever in my memory. 

A na takové místo se často vracívám, za rodinou, dumat nad životem, fotit fotky krajiny, případně sebe a využít tak úžasného pozadí, které mé fotografie doplňuje. Máte také podobné místo???

And on such a place I often return, for my family, think about life, to photograph landscapes or myself, and to use the amazing background that compliments my photography. Do you have similar face???

6 komentářů:

  1. U babičky mám taky takové místo, u lesa, které mi připomíná dětství a ráda se tam chodím procházet :)
    Hezké fotky a podzimní outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám více takových míst, boužel teď mě omezuje dost nemoc, a proto ti fakt závidím takovou procházku! Šla bych hned

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám takové místo, kde je nádherně a mám na něj spousty vzpominek. Pěkný podzimní outfit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, i já mám taková místa :) Moc ti to sluší :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. I já mám takové místo a vidím na něho z dálky z našeho domu :) Outfit se mi líbí a barevně vážně evokuje podzim :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  6. Podzim u nás je opravdu krásný. Před pár dny, když jsem se vracela po půl roce domu a jela busem do svého města, úplně se mi honily v hlavě myšlenky jakou krásnou přírodu tady máme. Všude lesy, barvy, obrovské louky, to je prostě něco co není všude. Outfit se ti povedl, šaty se mi poslední dobou zalíbili nosit.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat