...: #6 Týdenní vlog/ weekly vlog

čtvrtek 29. listopadu 2018

#6 Týdenní vlog/ weekly vlog

Krásný čtvrtek všem, na YouTube je další týdenní vlog, doufám, že se vám bude líbit a necháte mi třeba nějaký pěkný komentář, nebo mě začnete sledovat, či dáte palec hore. ;) Jinak co uvidíte? Útržky z mého týdne. Většinu času jsem trávila doma, či zařizováním mé budoucí práce a lítáním do města. Několikrát jsem byla v secondhandu, přišlo mi pár balíčků a začala jsem testovat balíček, který mi přišel od Nominal, na něj se můžete těšit již brzy na blogu, jo a málem bych zapomněla, uvidíte i první sníh... 

Hi I wish you nice thursday, on my YouTube channel is weekly vlog, I hope that you will like it and you let me a nice comment under video or you give me like, or you will be follow me. And what about this video? You can see me at home, our city centre because I did some things for my new job, and I was many times in secondhand, I got a few packets and you will see first snow.

3 komentáře:

  1. Tak přeji brzké uzdravení. Ty kaše vypadají velmi chutně, ale tu pohankovou bych asi taky nemusela.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné video, ja som v sekáčoch ešte nemala to šťastie na kúsky, ktoré by som vynosila..ale rada tam chodím aj ja :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Jee tak to je skvělý, ze točis i videa :) ten mug cake musím zkusit :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat