...: HAUL - VŠEHOCHUŤ

čtvrtek 8. listopadu 2018

HAUL - VŠEHOCHUŤ

Dobrý večer všem, jakpak se máte? Já se právě doučila na důležitý životní bod, o co se jedná zatím prozrazovat nebudu. Nyní k článku. 
Během posledního měsíce jsem příliš nenakupovala, více méně jsem využila pouze místních obchůdků a hlavně drogérii, nalákala mě 50% sleva v Rossmanovi a koupila jsem si makeup, který mi došel a fixační sprej (zatím je moc fajn), v Rossmanovi jsem si také koupila ve slevovém košíčku Lak od Gabriely S. v takovém lehce růžovém, nebo spíše nude odstínu. Během nákupů v DM jsem se kromě řasenky, kterou jsem nutně potřebovala nechala zlákat i novým scrubem s vůní kokosu, no jsem na něj zvědavá, mimo to jsem si koupila barvu na vlasy, začaly se mi v 25 dělat šediny a tónovací šampon už nestačí...Jelikož jsem potřebovala svíčky, navštívila jsem Pepco, kde měli 30 kusů čajovek za krásných 25 korun. Kdo už pálí také? 

Good evening, how are you? I learned for important point in my life, I don´t say you about it more now... Now about my post.
During last month I don´t shop a lot, I bought only a some things in local shops and drugstores. In Rossman was 50% discount for decorative cosmetics, so I bought makeup which I needed, fix spray for makeup (it is fine) and I bought also pink or nude nail polish which was in baskets with discounts. During shopping in DM I bought my favorite mascara, colour for hair (because I have a little bit  gray hair) and I bought coconut scrub by Balea, I think that it is new in our DM. Because I wanted candles, I visited Pepco and I bought 30 pieces candles for 25 crowns, this price is excellent. Do you lit candles?


V secondhandu jsem byla pouze jednou a ulovila krásný hořčicový svetřík a červené tričko s lehce delším rukávem a vodou, po červené od léta koukám docela dost, mám ji ráda a myslím, že mi docela i sluší.

In second hand I was only once and I bought amazing mustard sweater and red t-shirt with longer sleeves and with interesting neckline. I like red colour from summer and I think that I look good in red clothes.

Pepco jsem navštívila ještě jednou a odnesla si super chlupaté a teploučké papučky, bohužel za 89 korun se o žádný zázrak nejedná a docela se prošláply, ale to jsem čekala, takže zklamaná nejsem :) A co vaše úlovky?

I visited Pepco again and I bought this furry and warm slippers, the price was 89 crown, it is not so good qualited but I thought it and it is does not matter.  And what about your shopping?

13 komentářů:

  1. Nejaký horčicový svetrík by sa veru zišiel aj mne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím Balea, miluji její produkty a čajové svíčky také miluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám to velké balení čajových svíček. A tu akci v Rossmannu jsem vám v ČR docela záviděla. Určitě bych taky něco ulovila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Já pálím svíčky už hroozně dlouho :) Ten svetřík vypadá fakt pěkně, takový podobný dá se říct mám :) A ty papučky jsou fakt roztomilé! Taky bych si nějaké pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sveter je super! Tiež nejaký taký hľadám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já svíčky zbožňuji, hlavně ty voňavé tedy krásně provoní celý pokoj a dodají hlavně tomuto období tu správnou atmosféru! Takže ty u mě nikdy nechybí. A co se nákupu týče, zaujal mě nejvíce ten kokosový scrub od Balei, tak jsem zvědavá, jestli bude i dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Svíčky - tak v těch se s tebou shodnu! Já mám prostě ráda, když je doma útulno a "cozy" a pálím vosk a svíčky ve velkém, mám opravdu neuvěřitelnou spotřebu až jsem z toho sama v šoku až mi přijde, že letos na podzim nekupuju nic jiného než svíčky :D

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Super nákup :) Balea scrub chci taky už dlouho vyzkoušet :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. Svíčky jsou u mě nutností :D každý den pálím vosk. :)) Pěkný nákup v sekáči. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že jsem asi jediná, komu se slevy v Rossmannu vyhnuly :-) raději nakupuji v DMku, mají tam hlavně moji oblíbenou Baleu, ten peeling jsem ale ještě nezkoušela :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  11. Ten nude lak se mi moc líbí :) celkově mi laky od Gabriely Salvete přijdou kvalitní :) Horčicový svetřík je super, takovou barvu ve svém šatníku ještě nemám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Toho Body Scrubu jsem si v DM vůbec nevšimla. Já naposledy v sekáči ulovila krásně huňatý starorůžový svetr a mám z něho obrovskou radost :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  13. Ten kokosový body scrub musím zkusit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat