...: Moje sbírka mikin/ my hoodies

sobota 17. listopadu 2018

Moje sbírka mikin/ my hoodies

Pěkný sobotní podvečer, na mém YouTube kanále je nové video. :)
Lovely sunday evening, on my YouTube channel is a new video. :)

9 komentářů:

  1. Juu, tak ty těch mikin máš opravdu dost, jak koukám. Nevím, nepřijde mi, že by ti ta fialová neseděla, podle mě ti sluší. :) A je škoda té rozpárané, ta se mi opravdu líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná sbírka, máš jich spoustu :) Taky mám ráda mikiny, ale občas je těžké sehnat nějakou podle mých představ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka mikin! :) Já sama jsem jich dřív měla v šatníku spoustu, teď už jsem spíš na svetry ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Great video! I enjoyed watching the clothes, even though I don't speak your language.

    Feliz

    OdpovědětVymazat
  5. Úplne úžasná zbierka, inšpirovala si ma k ich kúpe :D

    OdpovědětVymazat
  6. Such great tops here. I like the gray hoodie with LOVE in front.

    https://www.missymayification.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Máš jich opravdu dost a některé jsou moc hezké :) Kdysi jsem nosila mikiny snad pořád, teď už spíš nějaký ten cardigan nebo svetr.
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  8. Mikiny sú život. Hneď po svetroch. V poslednej dobe sa mi veľmi páči ten americký look oversized mikiny s opätkami.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat