...: Říjen/ October 2018

pondělí 5. listopadu 2018

Říjen/ October 2018

Tak je tu opět začátek nového měsíce a s ním přichází článek se zpětným pohledem za měsícem říjnem. Říjen byl pro mě slunečným měsícem, většinově s krásným hřejivým počasím, úžasnými barvami stromů a vychutnáváním přírody. I když vše nebylo až tak sluníčkové a některé dny jsem se dost nudila a ležela, měsíc jsem si docela užila. 
Navštěvovala jsem s kamarádkami různé podniky, využila dýňové sezóny a upekla po roce dýňovou bábovku a mimo jiné si udělala z dýní výzdobu a snědla tématický donut, i když donuty moc nemusím.

So there is start of new month and I have for you post about last month - October. October was for me very sunny month, mostly with warm weather and amazing colours of trees. I enjoyed nature. Despite of some things which were not so sunny I liked this month. Me and my friends visited some restaurants, bars and so on... I enjoyed a pumkin season and I backed pumkin  bundt cake and I made decoration with pumkins. I ate donut with Halloween theme, but I don´t like donuts.

Moje stravování bylo opět půl napůl, zdravé i nezdravé, ale co musím rozhodně vypíchnout je návštěva McDonaldu. Také jsem párkrát navštívila s Mončou fitko, snažím se alespoň jednou týdně... 

My food was again mix of healthy food and unhealthy food, I visited McDonalds´ and I was with Monika in fitness, I visit fitness one times for week. 

Na chatě se nám rozmnožila zvěř a kromě tří koček přibylo i štěňátko labradora.No a koncem měsíce byly Dušičky a my s mamkou udělaly výzdobu na hrob  :) A nakonec bych chtěla podotknout, že jsem se opět pustila do čtení knih.

We have on cottage three cats and new puppy. And in the end of month was All saints day and we made decoration on grave. By the way after long time I read book.

Jaký byl váš měsíc? And what was your month?

8 komentářů:

  1. My si s přítelem vydlabali dýni, lenošili, koukali na filmy, pak jsme jeli na chaloupku s mými rodiči a tak :) Ještě jsem chodila do školy, takže jsem většinu měsíce byla spíš unavená :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem si vydlabat dýni, ale nějak to pro mě pak nemělo ten pravej pocit radosti, tak nakonec ne. A nejvíce mě na tomhle měsící štve to, že bych moc chtěla do fitka, do kterého jsem začala chodit, ale jsem nemocná, což je fakt peklo. Snad už to bude ok.

    OdpovědětVymazat
  3. Říjen byl pro mě nejlepší v tom, že jsme si pořídili nového psíka. Chtěla jsem nějakou podzimní dekoraci, ale nakonec jsem koupila ozdoby na Vánoce.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Říjen byl pro mě z části pracovní a z části odpočinkový a hlavně ve znamení konce letní sezony a návratu domu. Za chvíli tu jsou opět vánoce a s nimi výzdoba, do které se mi zatím fakt nechce.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  5. The food looks delicious and your pets are so cute xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2018/11/rosegal-new-arrivals-and-super-sale.html

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé štěňátko ♥ miluju pejsky, takže to bych za ním jezdila furt :D věnec se ti moc povedl :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Ty těstoviny vypadají dobře :) jsem milovnice těstovin :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat