...: Štědrý večer/ Christmas Eve

úterý 25. prosince 2018

Štědrý večer/ Christmas Eve

Nejdříve bych vám všem chtěla poděkovat za to, že mě sledujete a popřát vám všem krásné vánoční svátky. U nás probíhaly svátky trochu netradičně. Porušila jsem tradici se zlatým prasátkem, jedla jsem maso a poprvé jsem prasátko viděla a to hned z rána na stromě po cestě od přítele domů. Jako tradičně jsme ráno ozdobily stromek u dědy a daly mu první vánoční dárek - ozdoby... Doma jsme si snědli rybí polévku (kterou opravdu nemusím) a po obědě jsme šli zdobit stromek, díky našemu časovému posunu jsme jeli do kostela pro Betlémské světlo daleko později než obvykle a dárky jsme si nadělili až kolem 8 hodiny.
Ježíšek byl sice skromnější než v předchozích letech, ale za sebe můžu říct, že jsem spokojená a nebojte, dárky vám již brzy ukážu v celé své kráse.  

At first I want say thank you that you follow me and I wish you nice Christmas holidays. We had a little bit untraditional Christmas eve, because I ate meat, and we have tradition when you don´t eat meat you see gold pig, but at first time I saw really gold pig on tree when we leaved by my boyfriend. At the morning we helped to my grandfather with Christmas tree and we gave him Christmas decore - it was first present. At home we ate fish soup (I don´t like fish soup) and after lunch we decorated our Christmas tree, because It was late, we went late to Church for light from Betlem and we got presents around 8 o´clock. We received gifts less than last year, but we were happy, I will show you my presents soon. 




A jaký byl váš Štědrý den? Had you amazing day too?
 Bez Kevina by to nebylo ono!!! Máte rádi také Sám doma? 
I can not imagine Christmas without Home alone. Do you like Home alone too?

14 komentářů:

  1. Sám doma je super. Měla jsi krásný Štědrý den. My jsme stromeček zdobili už dva dny předem, den před jsme vařili a na Štědrý den jsem už jen usmažila kapra, rozbalovali dárky a odpočívali.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, koukám, že si koukala na klasiku - Sám doma :D To nesmí chybět. Náš večer se také moc vydařil :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, to je dárků:) snad sis Vánoce užila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for the beautiful post!
    Have a nice day)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tu vánoční pohodu a posezení u filmů :) taky se mi líbil náš večer :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Miluje Sám doma, dokonca môj syn vyzerá akoby Kevinovi vypadol z oka a to doslovne :-)
    Pekné sviatky,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Teším sa na ukážku tvojich darčekov, uži si ešte tú pokojnú atmosféru a prajem ti šťastný Nový rok. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  8. Můj Štědrý den byl takový hodně zvláštní, ale aspoň večer se vydařil :) Já jsem asi jedna z mála, kdo Sám doma vůbec nemá rád :) Těším se, až nám ukážeš svoje dárky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. ja naopak rybiu polievku zboznujem, cely rok sa na nu tesim :D
    to sladke vyzera naozaj dobre :)
    a Sam doma som v zivote nevidela ani jeden cely diel a ani neplanujem :D

    OdpovědětVymazat
  10. Great post. Thanks for sharing. Wish you Happy New year.

    I follow you, hope you will follow me back.
    Wonderland Vibes

    OdpovědětVymazat
  11. What a beautiful post Happy new year babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/01/eshakti-designed-with-love-customized.html

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky z Vánoc, já jsem také jedla celý den a pak jsem před večeří byla plná! Proklínala jsem se! :D

    OdpovědětVymazat
  13. nechapem ako som tvoj blog mohla objavit az teraz :) clanky vyzeraju velmi kvalitne, uz mam o program postarane na dnesne popoludnie kedze velmi husto snezi, uvarim caj a zacnem citat cely tvoj blog pekne postupne .. dakujem za inspiraciu..<3
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat