...: Zdravě a chutně/ healthy and tasty

středa 12. prosince 2018

Zdravě a chutně/ healthy and tasty

Krásný středeční večer přeji všem. Již před několika měsíci jsem zaměřila pohledem v Penny marketu na kaše od Nominal, jelikož jsem zkoušela různé ovesné a jednotlivé pytlíčky od různých společností, měla jsem chuť vyzkoušet něco jiného, ale obávala jsem se, že by má větší investice nemusela stát za to a možná bych chuťově šlápla vedle. Poté co jsem se zúčastnila jedné nejmenované sešlosti u nás ve městě, dozvěděla jsem se o společnosti daleko více a paní, která se mnou spolupracovala, produkty vřele doporučila. No a když jsem zjistila, že je výrobna nedaleko našeho městečka, byla jsem zaujatá ještě více a rozhodla se produkty vyzkoušet. Nyní je to přibližně měsíc, kdy jsem si balíček odnesla domů. Balíček jsem dostala ve složení 4 kaší: Jáhlová, ječná, pohanková a špaldová, dále 4 pytlíčků s mugcaky: Perníkový, Stracciatella, citrónový a čokoládový a jako bonus nakonec jsem dostala celozrnnou mouku špaldovou..

Hi I wish you lovely night. Before a few months I saw interesting porridges by Nominal in Penny Market, because I had experiences only with porridges in a small packets I was scared that when I bought more expensive and bigger packet of porridge that It will be not so tasty. But I was on meeting and one lady said me, that she knew this company and that the residence is in near by our city and she also said that porridges are very tasty. So I wrote to Nominal and before one month I got box with products.I got four porridges (barley, porridge, porridge from buckwheat and so on...), , four mugcake: chocolate, lemon, gingerbread and stracciatella and I also got flour.

Každá kaše je ojedinělá, svoji hustotou a chutí, nicméně dva a dva druhy se chuťově podobají. Nejvíc mi zachutnaly kaše jáhlová a ječná, chuťově mi připomínaly rýžové chlebíčky a i při vaření moc pěkně voněly, jejich hustota je menší než u špaldové a pohankové kaše, ty mi i méně chutnaly, nicméně i ty jsou dobré, obzvlášť když si je ještě pěkně něčím doplníte. Jinak na každém obalu je doporučený popis přípravy, doba a příprava, já si kaše připravovala podle toho jak jsem zvyklá u ovesné kaše a povařila jsem ji s mlékem v hrnci. Jinak kaše na první fotografii je buď ječná, či jáhlová, teď si přesně nevzpomenu, ale právě na ní můžete vidět hustotu. :) 

Each porridge is unique, with its density and taste, however, two and two species are similar in taste. I was the  most interested by porridge which is made from millet ,  and with porridge from barley, tasted like rice sandwiches and they smell very good if you cooking it, their density is smaller than that of spelled and buckwheat.By the was on each package is the recommended preparation description, the time and the preparation, I prepared the porridge as I cooked usually the oatmeal porridge and cooked it with the milk in the pot. Porridge in the first photograph is either barley or  porridge from millet, now I do not remember exactly, but you can see the density. :)
Úpřimně mugcaky jsem zkusila zatím dva, nejvíce mě lákal čokoládový, protože čokoládu miluji a byla jsem nadmíru spokojená, čokoládové kousky, které byly v něm obsáhlé se rozpustily, mugcake mi připomínal chuťově brownies. Poté jsem měla stracciatellu, jo zase ta čokoláda... Byl také úžasný, na pohled nebyl už tak krásný, ale tak chuť? Fantazie! Na ostatní mugcaky se teprve chystám a jsem na ně dost zvědavá. Příprava mugcaků je poměrně lehká a je napsaná na každém balíčku, stačí panák a půl mléka a panák oleje, na chvíli do mikrovlné trouby a je hotovo. Přeji dobrou chuť. 
Pokud vás balíčky zaujaly, malé stojí  29 korun a velké balení 395, balíčky naleznete zde.

I have tried two mugcakes at the moment, I was most curios on  chocolate mugcake, because I love chocolate and I was very happy, the chocolate pieces that were in it were dissolved, the mugcake reminded me taste of brownies. Then I had a stracciatellu, again the chocolate... It was also amazing, it was not so beautiful, but so tasty! The preparation of mugcakes is fairly light and is written on every package, just a little glass and  half glass of milk and a one small glass of oil, for a while in the microwave and it's done. Enjoy your meal. If you are interested in packages, a small one is worth 29 crowns and a big package of 395, packages can be found here.

Posledním kouskem je mouka, co vám budu povídat, mouky zrovna dvakrát popsat neumím, snad jen to, je zdravá, hodí se téměř pro každé pečení, je bez lepku a není cenově drahá, mouku za pouhých 39 korun naleznete pod tímto odkazem. Jinak mouku jsem zatím využila na vánoční pečení fitness rohlíčků, naleznete na mém instagramu. 

The last piece is flour to tell you, I can not describe flour. It's healthy, it fits almost for every baking, it is gluten-free and it is not expensive, flour for only 39 crowns. By the way I have used the flour for the Christmas baking of the fitness rolls, you can find on my instagram.
Znáte Nominal? Chtěli by jste něco vyzkoušet? 
Do you know Nominal? Do you want try something?

5 komentářů:

  1. Taky by mě z těch mugcaků nejvíce lákal čokoládový. Nominal nepoznám, ale může to chutnat dobře.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Od Nominalu jsem měla pouze rýžovou kaši, takže ostatní posoudit nemůžu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kaše mám moc ráda, kupuju je už delší dobu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Značku neznám, ale tohle nevypadá špatně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Já si dělám jedině domácí :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat