...: Antistress roll on

úterý 8. ledna 2019

Antistress roll on

Krásný den, opět mám pro vás po dlouhé době další recenzi na moji oblíbenou přírodní kosmetickou značku Saloos a co to bude dnes? Antistresový bio aroma roll-on, proč zrovna antistres? Jednoduchá odpověď, produkty jsem objednávala chvíli před nástupem do práce a i když jsem se stresu příliš neobávala, rozhodla jsem se na základě vonného složení pro něco, co by mi nástup ještě více zpříjemnilo a provonělo každou chvíli. 

Hi I wish you nice day, I have again for you new review for my favorite cosmetics brand Saloos and what it is? Antistress bio aroma roll on and why antistress? It is simple answer, I done my order before my start in new job, I don´t have problems with stress, but I needed some thing which has relaxing smell for every moment.


Roll on přišel v krabičkovém balení se značkou saloosu a popiskem využití. Jelikož se jedná pouze o 9 ml olejíčku, je vhodný ho nosit sebou neustále v kabelce a tak ho využít při každé dobré příležitosti. Olejíček je ve skleněné lahvičce, lahvička má velice pěkné balení a na etiketě je označení bio. 

I got roll on in small paper box with brand of Saloos and description of using. Because this oil has only 9ml, it is suitable for handbag so you can use it in every moments. Oil is in small hlass and glass has nice etiket. On etiket is signification of bio.

Olejíček dle použití využívám na tepenná místa, na krk, na zápěstí, využívám ho nejčastěji v práci, občas doma jen tak pro provonění, moc se mi líbí složení vůní, které obsahuje meduňku, levanduli, rozmarýn a další látky, je příjemný, relaxační. Přesně tyto vůně mám moc ráda. Kromě použití během dne, Saloos doporučuje také použití na noc před spánkem, na akné, či místa podrážděné po bodnutí komárem. 

I use oil on my neck and wrists, because there are arteries, I use this often in my work and sometimes in home for smelling. I like so much composition of smell, becuse there are lavender, rosemary and so on. It is so nice. Saloos write on page also about using for night and on acne or on places after mosquitos stick.

Roll on je vhodný pro všechny milovníky uklidňujících vůní. Více informací o něm naleznete na stránkách Saloosu. Na Saloosu také naleznete spřátelené e-shopy a například přímo zde roll on v ceně 119 korun. :) Znáte roll on?

Roll on is suitable for every lovers calming smell. You can find more information on Saloos and on Saloos you can find also e-shops which sell products, like this. The price for Roll on is 119 CZK. Do you know roll on?

10 komentářů:

  1. Jee, tak to je něco pro mě. :D Myslím, že bych ho využila, mám takové věci ráda. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá dost dobře :) Taky mám ráda hezké vůně a pomáhá mi to od stresu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento olejíček vypadá skvěle. Líbí se mi i to širší využití, že se nejedná jen o vůni, ale dá se použít třeba i na akné, jak sama píšeš.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že něco podobného bych taky potřebovala:D už jen kvůli tomu použití na štípance, to se bude hodit hlavně v létě.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nevím, že Saloos dělá i takovéto roll-ony :) Vypadá zajímavě, akorát bych ho asi moc nepoužívala, jak se tak znám. Každopádně vůni levandule, rozmarýnu atd. mám moc ráda! :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Bez účinku, bohužel. Mě to vůbec nic nedělalo, nesedlo, vyhozené peníze :(

    OdpovědětVymazat
  7. Taková malá kabelková balení mám moc ráda. Podle popisu by mi produkt určitě i voněl :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neslyšela jsem o ní, ale vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  9. Na roll-on od Saloos jsem se dívala vícekrát, zaujalo mě to, ale nějak tomu pořád nevěřím. Ale láká mě to stále :) asi to zkusím :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat