...: Barevný kosmetický tag

neděle 20. ledna 2019

Barevný kosmetický tag


Krasný den, na Youtube mě oslovila Renča z kanálu Reny love beauty life, jestli bych se nechtěla připojit k barevnému tgu mezi více Youtuberek, skrze čas se mi příliš nechtělo, ale nakonec jsem do toho šla a vy se můžete podívat co z toho vzniklo :)

7 komentářů:

  1. Na červené stíny jsem nesebrala odvahu i když se mi to moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně sbírala také odvahu, ale pokud si s tím nevystínuješ celé oko a uděláš kombinaci s dalším stínem, nevypadá to extravagantně. :)

      Vymazat
  2. Veľmi podarený TAG a máš veľmi príjemný hlas :) Tekuté rúže od Dermacolu by som rada v najbližšej dobe vyskúšala

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. V tomhle videu ti to moc sluší :) Hezké video :)

    OdpovědětVymazat