...: Jsem shopaholic/ I am shopaholic

pátek 22. února 2019

Jsem shopaholic/ I am shopaholic

Že existuje shopaholic Nicol, to ví asi každý, kdo alespoň trochu se vyzná v české youtuberské sféře, ale že existuje shopaholic Kate, to už ví málo kdo. Ano lidičky. Oficiálně jsem shopaholic. Ani bych neřekla, že hadry hromadím a dokonce i vše vynosím, není to sice pravidelně - jeden svetr třeba dvakrát za zimu, ale vynosím a neustále mám touhu nakupovat. Během poslední doby mi přibylo tolik krásných kousků a stále nemám dost. Vymetám místní obchůdky, secondhandy a dokonce ani to mi nestačí. Mnohokrát také brouzdám po internetu a hledám ten top, dokonalý a vysněný úlovek. Naštěstí mám pár věcí v merku a "snažím se" držet na uzdě, hledat a posléze nakoupit za úžasnou cenu. Jsou to takové ty dokonalé, vytoužené věci, o kterých nesním pouze teď, ale už několik měsíců... 

In Czech Republic is famous youtuber Shopaholic Nicol, everybody who watch Youtube celebrities know this girl, but that I am shopaholic Kate knows nobody. Yes people I am shopaholic too. I like shopping. In last time I bough many nice pieces, but I want next. I buy clothes in our city, but I watch iternet too. I know where is my favorite clothes which I want  for long time, but I am waiting...


V poslední době jsem svůj zrak zaměřila na značkové oblečení, do podvědomí se mi dostalo kromě typických sportovních obchodů prodávající značky jako Nike, Puma, Adidas atd. také e-shop About You, ano e-shop, který se teprve nedávno dostal do podvědomí nás všech skrze reklamy v televizi, a na internetu. 

In last time I watch on shops which sell brands like a Nike, Puma, Adidas and so on... So I watch also on e-shop About You, this e-shop was in television and it has advertising on many websites.



Moc se mi líbí výběr a řeknu vám, že občas jsou tam i fajn slevy. Doposud jsem svůj nákup sice neuskutečnila, ale moc mě lákájí kromě všeho od značky Calvin Klein, sportovní bundy, právě výše zmiňovaných značek. No a když už se blíží to jaro, bylo by fajn k lehké bundičce, pořídit si i nějaké ty sportovní tenisky a vyrazit vstříc přírodě. :) 

I like this e-shop because my favorite brand, which is Calvin Klein. In addition this e-shop has sometimes nice discounts. In  last time I like  there sport clothes, now I mean sporty jackets and sporty sneakers, which will be good for spring time.

15 komentářů:

  1. Tak já se za shopaholica vůbec nepovažuji, když už, tak spíše nejvíc nakupuji dekorace do bytu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou také fajn! :D nicméně to u mě teprve asi přijde.

      Vymazat
  2. Ja vubec nejsem, ale rada si vybiram v obchode. :) O eshopu uz jsem slysela, ale nikdy jsem ho nenavstivila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud spíše si vybíráš v obchodě, jestli to chápu dobře? Tak to také není špatné, alespoň si vybereš co ti na stopro sedne.

      Vymazat
  3. Já jsem asi taky tak trošku shopaholic :D Ale už jsem aspoň to svoje shopaholictví omezila skoro jen na second handy, které jsou takovou mojí srdeční záležitostí, naposled jsem v nich byla dneska a odnesla jsem si další dva nádherné kousky :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já hlavně taky, včera jsem si koupila další kousek :D. Takže to máme podobné Domi, nicméně občas na ten net mrknu...

      Vymazat
  4. Já shopaholic jsem a nejsem zároveň - mám občas období, kdy si špatný nálady léčm tím, že nakupuji vše možné (a kolikrát zbytečné) a pro všechno se děsně nadchnu a pak si třeba pár měsíců zas nic nekoupím:D Každopádně na superstary si brousím zuby, jedny už mám a jsou to úžasně pohodlné boty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo tak se špatnou náladou a nákupy to máme obdobné, to já se dívám po věcech ještě víc. :) Ty měla ségra, také bych jedny někdy chtěla.

      Vymazat
  5. Asi jsem taky shopaholic, ale snažím se krotit. Na e-shopu jsem ještě nebyla, jen mi něco říká jeho název, tak to tam zajdu omrknout. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem takový menší shopaholic, umím se dost držet na uzdě a ptát se sama sebe, zda to fakt využiju :D, ale naprosto tě chápu. E-shop AboutYou úplně nesnáším. Objednávala jsem ještě ze zahraničního, když nebyl u nás a byly s tím jen problémy. Navíc mi ta jejich propagace lezla krkem ;)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Superstary jsou moje největší lásky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý výber, najviac sa mi páčia práve topánky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. z aboutyou jsem objednávala teď krásný jarní kabátek :) mají krásné věci

    ZanetMlcak

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem také shopaholic i když nyní se už 3 měsíce držím, protože zařizuje byt.

    OdpovědětVymazat