...: GIVEAWAY- VYHRAJ LÍSTKY NA INTERBEAUTY PRAGUE 2019

pátek 8. března 2019

GIVEAWAY- VYHRAJ LÍSTKY NA INTERBEAUTY PRAGUE 2019



Krásný páteční večer, již pár dní mi leží v šuplíku zásilka od mého oblíbeného Saloosu, která potěšila nejen mě a moji kamarádku, ale může potěšit i jednu z vás a váš doprovod. Jak název napovídá v dnešním článku budete soutěži od dva lístky (pro vás a kamarádku) na kosmetický veletrh INTERBEAUTY PRAGUE, WORLD OF BEAUTY & SPA, který se koná v pátek 15. března a v sobotu 16. března v Praze. 
Kromě vystavujících firem, mezi které spadá například firma  M+H, Míča a Harašta s.r.o. s již zmiňovanou kosmetickou značkou Saloos, Alpa, vystavovatelka se značkou Mary Kay a další, bude na místě bohatý doprovodný program a nejrůznější kosmetické, či zdravotní poradny (pro mě je zajímavá například žilní poradna). Všechny podrobnosti naleznete ZDE.

PRAVIDLA SOUTĚŽE (pouze pro ČR)

Každý splněný bod = jeden váš komentář navíc!!!  

(Vysvětlení: 4 body = 4 komentáře)   

Po vypršení lhůty soutěže sledovat blog a hlavně email abych stihla včas poslat lísky!!! 
Výherce budu kontaktovat  v neděli či v pondělí během večera na emailovou adresu.
  • Sledovat mě na blogu přes GFC, napsat pod čím mě sledujete  + napsat kontaktní email
  • Sledovat mě  i Saloos na instagramu, napsat mi přezdívku + kontaktní email
  • Sledovat mě na Youtube + napsat pod čím mě sledujete + kontaktní email
  • Mít splněný jeden z předešlých bodů a napsat jako další komentář, jaký kosmetický produkt máte od Saloosu rády a proč. V tomhle případě stačí když napíšete email v předchozím komentáři.
     VYHODNOCENÍ 
    !!!DOBA SOUTĚŽE PRODLOUŽENA!!! Soutěž bude trvat do pondělí do 5 hodin večer. Poté bude vylosován jeden vítěz, buď formou tahání lístků z klobouku a nebo přes generátor, pokud se mi podaří nějaký fajnový vyhledat (nebo mi můžete doporučit) :)
    Všem držím palečky a pokud vyrazíte s kamarádkou v sobotu, třeba se potkáme. :) 


7 komentářů: